Hejdå & måndag

Jaa, precis som jag skrev igår så vart det en riktig chillingday. Vi tog iaf en prommis till Ann & Stefan för att säga hejdå till allihop. Det var inte roligt alls, Ann tyckte vi skulle följa med iaf nån vecka, jatack! Det hade vart himla bra om man kunde få fram dom pengarna så snabbt.

Sen följde vi med C hem, Micke skulle köra till arlanda så vi tänkte vara sällskap. Tilda börja med sina pajjasgrejer direkt innanför dörren, haha så söt! Hon är världens största teaterapa nu alltså, hela tiden. Sen la hon sig hos sin underbara morbror o mös en stund på soffan till hockeyn:)
Hungrig vart man ju självklart också! Hanna skulle komma så hon köpte med sig mat, pizza of course. Men gott var det som vanligt, och himla trevligt:) Hanna stog för underhållning, hon hällde ut nästan hela sitt glas över Tildisen. Oops! Tilda vart superskraj av allt vatten och vi andra bara satt o skratta, det såg faktiskt väldigt roligt ut!! Hon torkade rätt snabbt och vart lika glad som vanligt.
Jag o älskling la oss framför teven en stund efter maten innan vi kila mot bussen för att åka hem till kassmyra igen.

Jag har bott där hela helgen nu, till och med inatt. Men ikväll blir det hemma som gäller. Med älsklings sällskap såklart<3 Fast han kommer inte förrän vid åtta-nio tiden, beroende på om han ska träna elr bara åka dit. Han är typ sjuk nu, tack vare mig.. Äsch!
Innan dess så är det barngympa som vanligt dessa måndagar. 5e gången idag och nu måste vi nog börja köra uppvisningsbanan varje gång så barnen lär sig och så man kan ha en fin entré:) Hoppas att någon är sjuk idag, haha. Nej men 17 ungar på samma gång blir nog skoj. Hmppft! Men roligt är det iaf med B.g.

Praktiken idag var väldigt skön:) Nisse plocka upp mig i tumba c vid nio så åkte vi direkt till södertälje, första plåtningen. Åhh dom hade världens sötaste jack rusell tik, jag är kär!!! Nu måste jag ha en sån! Jag har bestämt mig helt och hållet för en JRT nu. Fast dom sa att det är väldigt många som lämnar tillbaka sina valpar för att dom är så jobbiga. Men jag får väl ha tålamod för det blir ju bättre;) Älskling tycker också om JRT så det ska bli en sån såfort jag flyttat hemifrån:D
Efter den plåtningen var det i en lägenhet, trångt. Inte alls lika roligt men dom hade en unge som var runt året och han tog min hand det första han gjorde när jag kom, haha söt.
Nisse tyckte inte jag skulle sitta o vänta i två timmar för att sen åka hem så han körde mig till stationen så hoppa jag på tåget hem:) Endast 3timmars praktik idag alltså, superskönt!

Nu ska jag förbereda inför barngympan, fylla i ny närvarolista och planera lite. Och Johanni sitter hemma hos sig och försöker få fram några bra barnlåtar så vi kan få ihop en ny skiva:) Vi är engagerade!

Ciiaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback