I'm the nanny

Jahapp, torsdag igen.
Endast imorgon kvar på apuperioden, fatta att det är dags att vara i skolan på heltid igen! Efter en veckas ledighet såklart:) Jag tror jag kommer ångra allt jag klagat på om apun rätt snabbt tillbaka i skolan då vi har hur mycket som helst som ska göras nu de sista månaderna, ja det är knappt tre månader som återstår för oss treor! How cool.

Imorse gick det inget bra att komma upp alls, jag var helt slut när klockan ringde och snooza flertalet ggr innan jag upptäckte att jag missat tidsplaneringen helt pga det, oops! Ringde Nisse och sa hur det låg till, han sa bara; okej det är ingen fara jag plockar upp dig i tumba strax innan tolv, vi har en plåtning i vårsta. Så vi var väl på dagis 10 exakt, Sarah var superlycklig att hon fått sova ut och bara behövde vara en kortdag på dagiset. Jag förstår henne! Så när jag lämnat henne gick jag till mammas avdelning för att dröja ut på tiden lite, fysjutton vilken ljudnivå det blir när alla är gnällspikar. Och bajslukt;) Haha. Dom skulle äta vid elva så jag smaka lite soppa också innan jag drog mig ner mot centrum, smarrigt.

Praktik på hemmaplan! Haha, plåtning i vårsta, coolt med hemmatrakterna. Sen direkt till huddinge hos ett äldre par, snacka om att man verkligen ser skillnad på hur det är ordninggjort när man ska plåta. Efter den i huddinge var det dags för en i tullinge men jag skulle hämta upp Sarah på dagis runt tre var det sagt så jag åkte bussen till tumba, gick in på ica o handla massa frukt och åkte sen upp o hämta monstret!
Väl hemma så bänka jag henne framför teven och börja med maten, plättar:) Det är verkligen äckligt gott. Och S som är dålig i maten åt 16 stycken!! Helt otroligt. Jag räknade inte mina tyvärr, haha.

Nu sitter hon framför teven igen, snacka om bra nanny man är! Ska snart göra lite fruktsallad och sen kila ut till mig är det tänkt:) Där ute får hon inte kolla teve förrän bolibompa, men hon vill ändå pyssla i sin bok hon har här så jag får väl sätta mig ner med henne och måla jag med, för annars blir det ett jävla liv:p

Imorgon blir det nog dagis vid tiotiden igen, skönt. Jag börjar ändå inte förrän tolv igen så! Efter praktiken ska jag möta älskling (om klockan hunnit bli fyra dvs) och åka till huddinge förmodligen. Sen blir det hem till honom o sova<3 Om han inte har träning blir det teve/filmmys som vanligt och ladda batterierna ordentligt, för på lördag är det krogen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback