Måndag

Och som vanligt är det barngympa, puuhh. Hoppas ungarna sköter sig ordentligt. Jag känner verkligen att jag inte har det humöret idag att jag kan skrika och skälla, spec inte på en viss dampunge.. Men självklart så är det roligt med barngympan också, speciellt när alla lyssnar (hur ofta det nu händer) och alla gör som dom ska. Idag får ju iaf INGEN förälder sitta med inne, noppi! Så funka kommer det nog göra.

Ska pallra mig till skolan idag, på min lediga dag. Nisse är i karlstad och jag fick ledigt:) Ska nämligen hämta mina biljetter som jag ska sälja till studentskivan, ohyes! Nu känns det allt närmre iaf.

Efter det blir det nog hem igen, hmpft. Men jag får förmodligen en tid att komma till nästa vecka så då löser sig allt där med. Sen vid fyratiden är det dags att ge sig iväg till visättra då, vore himlans underbart om innebandygänget inte är där innan!
Efter barngympan blir det raka vägen till ishuset och kolla älsklings match. Det går verkligen bra för dom nu så vi får hoppas på vinst ikväll med, även om det är mot serieledarna (oroar mig för en boxmatch?) men dom brukar ju spela bra när dom vet att det blir svårt så. Kommer missa 10 minuter säkert men äschh.

Sen blir det hemåt och sova. Imorgon är det praktikdags igen, sista dagarna nu:)


" Thank you for being there for me, always "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback