Mer bloggeri

Lasagne med gurka & tomat till lunch, smaskigt!

Idag träffade jag faktiskt Dan när jag kom till skolan, vi pratade om praktiken en hel del och sådär. Men en kamera fick jag inta ta med mig, nope! Jag får komma imorgon eftermiddag och hämta en istället eftersom att tvåorna skulle ha dom idag.
Dan saknade mina veckorapporter, haha OOPS! Jag har inte haft en tanke på att man ska skriva varje vecka, så det är ingen mening att börja med det nu heller tycker jag.

Passade på att gå in på smyckesaffären i centrum också, ett årspresenten måste ju fixas snart. Så jag kollade ut några smycken och priserna. Så jag o älskling ska ner på söndag förmodligen och bestämma vilket det blir och betala så vi får det innan söndagen den 18, förhoppningsvis. Det ska ju graveras så det kanske inte hinns, men det är iaf fixat då:)
Det kommer förmodligen att stå E.H 18/2-06 på hans och A.J 18/2-06 på mitt, om inte det så är det något i den stilen iallafall! Så snyggt som möjligt måste det ju vara, hihi. Allt blir ju helt bestämt på söndag om vi nu pallrar oss dit:p (Beror ju på hur mkt det blir på lördag, haha) Men iaf så snart som möjligt!

Nu behöver jag bara hitta en bra alla hjärtans dag present. Förmodligen blir det tröjan han testa igår, men jag vet inte. Det beror på om jag åker in till stan igen eller inte, haha. Annars får vi se vad som hittas på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback