Middag

Igår bjöd jag o älskling C&co på middag här hemma:) Nu när vi var ensamma var det ett ypperligt tillfälle att bjuda igen dom för alla gånger. En av hundra? Men vi är iaf en bit på väg nu. Lövbiff o egen klyftpotatis:)

Innan dess,
Camilla plockade upp mig här vid halv elva ungefär. Hon och Micke skulle till försäkringskassan och jag följde med, så dom slapp tänka på Tilidsen medans. Efter det körde Micke hem oss till Bremora. Jag fortsatte fotoprojektet även om jag knappt hade några bilder kvar att ta eftersom jag fick ett så dåligt minneskort. Jag tog iaf så minnet vart slut helt. Jag hoppas verkligen att Dan gillar det!
Sen tog jag bussen till skolan för att lämna tillbaka kameran och kortet. Laddade in bilderna innan jag åkte hem också. När jag kom hem packade jag bara ner kläderna för idag-krogen, älsklings nya jeans och lite annat. Sen sprang jag till bussen igen.
Nere i tumba bytte jag bara till 716 för att åka tillbaka till C. När jag kom dit hade Tilda precis vaknat:) Bytte blöja och klädde på henne, packade vagnen och så gick vi till bussen igen, haha.
När vi kom till centrum gick vi in på Ica och handlade det som behövdes inför kvällen, efter det väntade vi på att älskling skulle sluta praktiken. När han slutade tog vi tre bussen hem till kassmyra. Vi började med maten på direkten eftersom C&M skulle dyka upp rätt snart. Tilda åt gurka, brödbit och drack apelsinjuice medans vi fixade med middagen:) Hon hann självklart också göra det stora i blöjan innan C&M dök upp.
När dom kom var det bara vänta på att potatisen skulle bli klar i ugnen. Det vart jättegott och middagen var supermysig. Kändes bra att få bjuda igen lite efter allt!
Direkt när vi ätit klart skulle Micke köra älskling till träningen, jag följde med för på hemvägen skulle vi stanna på gulavillan och köpa godis. Massa godis vart det och sen hem till kassmyra igen.
Kollade lite teve, busade med T, kolla massa bilder och bara hade mys. Sen åkte M iväg för o hämta älskling men då stannade jag kvar. Så ska det låta, Let's dance och Speed - snacka om Tvkväll! :)
Sen rörde dom sig hemåt, jag o älskling flytta oss upp i hans rum och kolla klart Speed innan vi la oss.

Imorse, idag, vaknade vi av att min mor ringde. Typiskt! Men ingen av oss orkade röra på sig så hon fick ringa och vi låg kvar en halvtimme till innan vi gick upp:p Latmaskar alltså. Flytta oss ner framför teven och så kom C&co igen:) Dom skulle fixa älsklings ölmaskin så han kan dricka ikväll innan krogen nämligen;D När det var gjort rörde dom på sig igen.

Och NU sitter jag bara här. Älskling ska snart åka iväg på samling inför matchen o då ska jag städa lite på hans rum är det tänkt, så snäll är jag alltså. Sen ska jag möta Cämi och så blir det käk innan grabbarna kommer hit efter matchen, då blir det snabb-för-krök och sen in till Claras:) Hope for a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback