Money is funny,

Yeess, äntligen har mina pengar för barngympan kommit in på kontot! Bara sådär två veckor senare än jag väntat mig. Hmpft! Det kan ju inte vara roligare än att räkna med pengar som man inte får.. Aja, nu sitter dem iaf på mitt konto så nu kan jag sluta klaga;)
Nu saknar jag bara de pengarna för Sarah, men jag skulle tydligen få dem på onsdag när hon kommer igen, dubbla då eftersom det blir andra gången. Då blir man 1000 kr rikare på onsdag, ohyes.

Men jag har en del att betala så jag får nog inte så mycket skoj för mina pengar iaf, suck. Pengar för smyckena, och allt annat vi ska ha på söndag på vår dag. Iofs så är ju det något som är bra:) Men tur är iaf att mami betalar mitt paket från h&m denna gång också så jag slipper tänka på det, kom upp i 880kr.

Sen kollar jag o älskling på resor också, så det gäller ju att spara så mycket som möjligt inför det, vilket alla som känner mig vet att jag är sämst på! Tur är iaf att han är himla duktig på att spara. Hur som helst så tänkte vi oss thailand i antingen oktober eller januari (efter min 20 årsdag) och vi tänkte 3 veckor att åka runt i landet och bo på olika ställen, ja alltså bara boka flygstol. Men nu vet vi inte längre för man vill ju ändå kunna "slappna av" när man betalar så mycket för att åka så långt, då känns det som att det ändå är värt att ta charter så man vet att man har en rum i alla dagar o bara kan njuta av ledigheten. Jaja, vi får se hur det blir! Känner jag oss rätt så blir det säkert något annat i höst istället, men allt beror ju på jobb.

Idag befinner jag mig hemma, igen. Det var inte min dag alls igår. Jag mådde helkonstigt hela dagen.. Jag skulle ju åka hem till älskling till åtta igårkväll också men jag ringde honom innan han hann åka på träningen och sa att jag inte orkade, jag låg fast på soffan och var helt inne i boken. Han blev inte så glad men han gillar heller inte att jag mår dåligt så. Han ringde sen efter också och då var jag fortfarande supertrött, men han kommer iaf hit idag.

Nej nu ska jag klä på mig, sitter här i morgonrocken efter en himla skön dusch. Natten har inte alls varit mysig. Tur att jag inte åkte till älskling igår alltså.


" Det finns stunder i livet man önskar inte fanns "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback