Nyttigt

Frukost bestående av lingongrova med grönsaker på, mumsfillibabba:) Jag överraskade älskling, hihi. Det var faktiskt en himla mysig frukost. Det händer inte alltför ofta att jag bjuder på så fina smörgåsar, latmask som man är.

Gårkvällen spenderade jag med cocodise och cola framför let's dance, myyys. Ungefär kvart över åtta kom älskling så då fick jag sällis. Kollade klart let's dance och sen så ska det låta:) Jag tycker det är pinsamt att alla åker ur let's danse nu men Lasse är kvar, visst han är himla rolig men det handlar ju om att lära.. Han vill ju knappast lära sig heller medans vissa andra kämpar som fan. Aja, enough.

Det blev en sen sänggång, suck. Men så kan det bli när man öppnar en disskusion med världens mest envisaste pojkvän när man själv är, minst sagt, lika envis. Fast det är ändå kul att disskutera med dig hjärtat, speciellt när jag har rätt(a) Haha, vi båda blir nog lika knäckta i vissa fall.

Vaknade typ nio av att mamma ringde, ÅÅHHH! Hon skulle säga att dom skulle till landet, tack för det. Så nu är jag helt ensam ikväll alltså. Får se om jag får besök eller inte, jag känner mig inte speciellt social iaf, men känner jag mig lonely så åker jag nog till C&M.

Imorgon är det ett år, helt otroligt. Vi ska bara spendera den tillsammans med massa myyyys. Hihi, berättar mer efteråt. Tyvärr så blir det ju innan & efter matchen älskling har, typiskt. Men vi kommer hinna med allt iaf så det är no problemos<33

Nej nu ska jag hoppa på älskling, moahahhha. Trevlig helg!



" Tell me you'll say those words  for ever "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback