Praktik igen

Gårdagen med barngympan gick superbra:) Nu har vi 17 ungar, 2 för mycket alltså. Men men, man kan ju inte precis skicka hem någon? Jag tycker iaf att det var rätt bra ordning igår och när vi väl gjorde redskapsbanan så kämpa alla jättebra och koncentrationen var max:) Då blir man verkligen stolt!
Efter barngympan stanna jag o papi på willys för att handla lite. Hann vara hemma i tio minuter typ innan älskling kom, myspys. Vi åt lite kvällsmål innan vi gick ut till mig för att kolla teve&sova. <3

Idag var det dags för mig att återvända, Nisse plockade upp mig i tumba c vid nio. Då bar det av till Hölö där första plåtningen var, hur fint hus som helst. Sen vart det ett nybyggt hus som var tomt innan jag slutade. Nisse släppte av mig i stuvsta efter det. Där tog jag tåget till stan för att möta upp älskling.
 
Lunch på taco bar:) Efter lunchen strosa vi runt lite överallt och kolla in lite kläder, HAHA! Det blev en hel del skratt när vi testa massa mössor, jag hitta nog den snyggaste kaskmössan, I'm sure! Älskling håller inte med mig, HA. Han hittade däremot en skitfin, iofs passar du i allt men ändå. Han fick med sig ett par jeans hem iaf, skitsnygga! Själv så var jag alldeles för ointresserad av att kolla något åt mig själv.. 
Innan det var dags att åka hem så skulle vi möta upp Camilla & Tilda för att fika:) John Chris Coffe, varm choklad och en semla - mums! Mysigt med fika också. Sen blev det en titt i lite olika affärer innan vi skulle möta upp Gittan för att åka hemåt. Tilda fick sitta själv hela vägen hem, brummandes:) Hihi söötnos.

Älskling och jag åkte direkt hem till mig eftersom jag skulle packa ihop lite grejer, sen tog vi bussen till honom. Nu är det tevechill som alltid, Shark just nu. Suger att Ugly Betty har slutat för säsongen, usch på det!

Nej shark kallar, ciiaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback