Promenad

Jag känner att jag måste uppdatera..

När klockan började närma sig fem tog jag o älskling en promenad så han kunde ta bussen direkt hem och jag fortsatte ner mot centrum, till willys. Det är verkligen skönt med promenader, synd bara att man ska behöva känna sig så orolig när man är helt ensam.

Väl på willys så blev det frukt, jag ska nämligen avnjuta en fruktsallad senare:) Tyvärr så blev det bussen hem för, som sagt, det är inte kul att gå själv, i mörker dessutom. Jag började med maten direkt när jag kom innanför dörren, tacos! Det var faktiskt himla gott men inte spec kul att göra det åt 1 person.

Nu sitter jag i min soffa, mami & papi är som jag skrev tidigare inte hemma, de är ute på landet. Men jag är faktiskt hellre här hemma själv än att sitta ute i kalla stugan som man knappt får vatten i nu och dessutom inte har intenet. (Jag låter som en nörd jag vet)
Nej men landet funkar bäst på sommarn, då är det bara himla mysigt med vatten från brunn, inget internet eller kabeltv, och bäst av allt, sjön 50 meter iväg:) Men på vintern så nejtack!

Min ensammakväll (jag njuter faktiskt!) ska jag spendera med melodifestivalen och fruktsallad, myspys. Synd att sing a long krockar med melodifestivalen bara, men suger den som innan så byter jag kanal;) Sen får vi se vad klockan blir och om älskling dyker upp elr inte.

Nej nu ska jag kila in och börja med fruktsalladen så den blir klar i tid:)


" It's when you don't expect it you'll feel it "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback