Senare samma dag,

Ledighet borde vara något man får oftare, man mår verkligen bra av en dags ledighet då man bara kan tänka på sig själv och absolut inte stressa. I love it!

Men som vanligt ska ju något tråkigare drabba mig och jag fick någon illamående-attack på dagen.. Vilket gjorde att jag absolut inte alls kände för att göra mig i ordning för att åka ner till centrum och sen vidare till älskling. Suck! Jag tog telefonen och ringde älskling o sa som det var, och söt som han är åkte han direkt hit efter jobbet och gjorde mig sällskap<33 Jag hade lagat klart mat också så vi bara kunde äta direkt när han kom:) Makaroner & falukorv, snacka om snabbmat! Är man Elin så är man.
När vi ätit gick vi ut till mig igen och la oss på soffan. Älskling satte ihop mitt bord igår så vi fixade det sista idag, nu har jag en superfin "arbetshörna" iaf då, ihihi. Och egetdesignatdatorbord också, detni! HAA

Så nu har klockan blivit träningsdags för honom så han åkte precis härifrån, see you tomorrow honey<33 Då ska vi träffas i centrum efter han slutat och äta middag eller köpa hem något som vi ska laga:) Sen blir det nog en mysig film att spendera kvällen med, och godis såklart. + En himla massa kärlek, ohyes.
Jag måste beställa smyckena imorgon också eftersom jag inte gjorde det idag. Vi kommer nog inte hinna få dom innan söndag men det spelar ju ingen roll alls eftersom vi ändå beställt dom och det är det som räknas:) Ska bli kul att se resultatet sen.

Nu ska jag lägga mig på soffan igen, mor min har kommit ut för att tillbringa kvällen med mig, cutie! Pappa och Matte spelar nämligen inne i huset så mamma pallar inte oljudet;D Men det är skönt med sällskap, speciellt när man är så sällskapssjuk som jag är .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback