Smärtor

Igår helt plötsligt fick jag världens smärtor i ryggen, nertill svanken:( Det gör grymt ont!! Jag kan inte ens ta mig upp från sängen normalt, kul. Kan knappt sitta heller.. Det går inte ens o beskriva smärtan men ont gör det! Åååhhh vad irreterande!

Igår så hann jag kolla klart hela OC innan älskling kom. Då hade jag tänt lite ljus, ställt fram glas och lite godis (fruktsallad gick inte hem hos honom igår tyvärr). Vi la oss i soffan och bara låg, supermys. Sen efter ett tag gick vi in så älskling kunde ta en kvällsmacka, jag var inte hungrig men hade så ont så vi värmde vetepåsen så fick jag lägga mig på soffan en stund o ha den där på, as skönt! Stlm Live på tv, vilka jävla ord dom använder, grovt. Men lite roligt var det ändå.
Sen traska vi ut till mig igen och älskling kolla what about brian medans jag prata med hans syster i telen:) Eftersom jag inte befinner mig på praktiken denna veckan så ska jag följa med henne till öppna förskolan med Tildisen idag! Efter det ska vi äta tillsammans och sen följer jag nog med upp till dom en stund. Jag ska ju inte vara på skolan förrän i eftermiddag så det är lugnapuckar;)

Ikväll blir det förmodligen sova hos hjärti<3, om det inte är sen träning, då blir det så sent:p Haha. Så ska jag upp tidigit imorgonbitti för att bege mig ut och fota, klickklickklickklickklick. Så ska det vara! Bara jag får någon idé för projektet ska lixom ställas ut o då vill man ju ha bra bilder. Aja det löser sig nog.

Nej nu ska jag föna håret lite så det blir torrt någon gång, och sen platta.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback