Softiss

Jaha nu har dagen gått..
Praktiken var supersoft idag, haha. Skulle möta Nisse 11 i stuvsta och åka direkt till första plåtningen, direkt efter den (en och en halvtimme senare) blev jag släppt i stuvsta för att åka hem. Snacka om kortdag! Anledningen var att han skulle åka hem o "bråka med en massa gubbar om fel handfat", haha. Ja jag klagar ju inte för det.

När jag kom till centrum köpte jag baguette o smörgåsröra (skagen), lunchtime! Så direkt när jag kom hem gjorde jag ordning min skagenbaguette:) Med tomat & sallad också, muumsigt. Mycket godare än färdigköpt och lite billigare också för den delen.
Låg och frös på min soffa och tyckte synd om mig själv för det var så kallt, vilket det inte är igentligen.. Jag var bara supertrött och frusen helt enkelt. Slumrade till lite framför 7heaven som går från början igen? Men serien är ju bra så man måste ju kika iaf. Vaknade sen av att älskling ringde när han sluta<3 När vi pratat klart gick jag upp o börja förbereda inför kvällen, plockade in min tvätt och bäddade Sarahsängen, så jag slapp det sen.

När jag kom in var middagen klar så då var det bara äta. Kollade en bit av roomservice när jag var inne tills det ringde på dörren.. Var säker på att det var Sarah & mamman som kom men ack så fel man kan ha, där stog Alma & Emma:) Guud vad stor o söt Alma blivit. För er som undrar så är det gamla grannar som flyttat för 2-3 år sen. Så dom kom in och fikade med oss och vi hade såklart massor att prata om. Det var Emma som lärde mig spanskan så bra som jag kunde, så synd att jag glömt iprincip allt nu.. Sen kom Sarah till slut iaf och A&E åkte strax därefter.
Nu har jag försökt kolla på OC men Sarah är så jobbig när hon ska sova så jag har inte fått se så mycket, tyvärr. Hon ska nämligen göra allt för att inte somna och idag innebar det också att gråta! Det är stunder som dessa man verkligen känner att man gör det för pengarna och inget annat. Jaja, nu är hon så gott som tyst och jag har tagit plats i min stora säng med laptopen i knät, myys.

Två dagar kvar på praktiken nu, härligt. Men jag tror jag kommer sakna det.. Men nu vill jag bara ha helg som innebär party:) Krogen eller hemma, inte bestämt helt ännu men party blir det, yeyy. Och resebyrån får jag inte glömma, om vi slår till så är ju det mer än höjdpunkten! Återstår att se på lördag, wiiee.

Nej nu ska jag kolla runt på digitalkameror, min är kass och älsklings börjar gå sönder också. Ska man resa behöver man en bra:) Sen ska jag kolla lite teve och vänta på att hjärti ringer efter träningen<33 Och till sist, slumra sött i sängen.   -NATTINATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback