Sportlov

Jaha, äntligen lov eller?

Om matchen igår kan jag bara säga USCH! Det är nog som Henke sa, domarn var nog mobbad som liten och måste ta igen det nu. HAHA! - Misslyckad polis som inte fick bli ordningsvakt heller blev då domare. Jo det finns en del teorier vilket jag förstår. Det är så tråkigt när en domare ska förstöra en hel match! Hmpft! Förlust med 3-1 iaf, fast kval blir det ju hur som helst så. Älskling var iaf inte en av dom 5 i botkyrka som fick matchstraff och han var faktiskt glader efteråt:) Nej nog om matchen.
Kom hem till älskling halv elva typ, då blev det kvällsmacka innan sängtime. Somnade som vanligt otroligt fort!

Imorse vaknade jag 10! (Vaknade iofs när älskling skulle gå av pussen men somnade om lika snabbt så det räknas inte) Tog bara på mig kläderna och gick till bussen för att åka hem direkt. Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit!? Kollat teve, ätit lunch och bara soffdegat:) Är det lov så är det!

Kvällens planer är Prison break 22.00 som måste ses! Älskling har match i enköping så han är inte hemma förrän tolv inatt, tidigast. Jobbigt att behöva gå upp 6 imorgon igen kan jag tänka mig, stackars<3 Men innan prison så blir det heron med Frida:) Bowling eller bio och käk, myspys!! Om inte bilen är upptagen då blir det för jobbigt att ta sig dit:p Innan heron blir det kanske en sväng till skärholmen, kolla lite studentgrejer! Länge sen vi umgicks så det ska bli superkul! <3

Imorgon ska jag umgås med Camilla & Tildisen<3 Kanske en tur till Lida med varm choklad, smörgåsar och pulka beroende på hur kul vädret är:) Annars blir det förmodligen bara lite shopping och annat mys:) Senare, avslutningsvis imorgon, blir det hem till älskling o mysa och sova<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback