Stövlar :)

Jaha, då är det nästan torsdag då vilket innebär att det är dags för skolgång snart! Det känns overkligt typ, haha. Men ändå ska det bli grymt roligt att vara med de underbara klasskompisarna igen, 3 månader sen sist lixom..

När mami kom hem från jobbet fick hon presenten, en bok (hon är boktokig!). Som tur var hade hon inte läst den och precis som jag trodde fastnade hon för den direkt, im good! Och så tulpaner såklart, hennes favorit! Efter det gick vi ner till centrum, mysig promenad. Vi pratade om hur vi kunde göra om huset, tänk om det skulle bli så.. Då skulle jag nog aldrig vilja flytta härifrån, haha.

Väl i centrum kolla vi in på eurosko där jag hitta ett par stövlar såklart. Typ en vinterstövel men ändå inte, den var lixom lite varm och så var det "räfflat" under så man får grepp, hur som helst så var den superfin och passa utmärkt på min lilla fot. 70% var det också så vi slog till:) Inne på h&m slank det ner en rouge, cremevarianten från maybelline, så underbar! Och lite annat krams. Tack mami för det<3

Mötte upp pappa så blev det mat på benneventos, yummie! När vi kom hem busa jag med min äckelkatt, haha. Nej men hon är fin, fettogullig;) Livrädd också, skojar inte.. Men rolig är hon när hon är busig iaf. Fast det är inte lika kul när hon sätter klorna i en istället för leksaken, aajj.

Fredag ser ut att bli en paartynight, länge sen det var hemma-chill-fest med alla så:) Hoppas på att det blir så nu också och inte "dom" ångrar sig som vanligt. Så vänta på ett samtal vettja, hihiii.

Nu sitter jag ute hos mig framför OC. Älskling dyker nog upp snart också, myyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback