Stupid me

Helt otroligt att jag inte har uppdaterat sen i torsdags, jag är förvånad.

Fredag; sista dagen på praktiken, skönt! Efter en trögstartad morgon med en seg Sarah, med stress till dagis där vi var vid tiotiden tog jag en prommis ner till centrum innan det var dags att åka till ateljén (odenplan). Hann bara komma in då det var dags att sätta sig i bilen för att åka till västerhaninge, därefter blev jag släppt i stuvsta, en kort sista dag dag alltså:)
Men jag hann bara komma hem, packa ner mer grejer och åka till centrum igen för att möta älskling<3, vi tog bussen hem till kassmyra där middagen var på gång! Efter middagen åkte älskling på träning och jag låg på soffan och degade tillsammans med svärmor, myys. Vi kollade massa teve tills klockan blev kvart över åtta då jag promenerade till gulan för att möta hjärti och köpa candy:) Tillbaks hem, massa ätandes och skratt framför teven tills vi beslöt oss för att gå upp o lägga oss.

Lördag; vaknade tidigt och åkte till resebyrån för att kolla resa. Men vi insåg snabbt att det får bli till hösten istället så vi kan spara ihop pengar och planera mera, so it is! Efter det blev det hem till kassmyra again för bara chill. Vi segade hela dagen tills det var middagsdags, mums! Sen blev det fixing som gällde och sen kom Tomi också:) Vi tog bussen till mig för att dricka några drinkar innan det var dags för krogen, Club Clara! Mötte upp Emil i centrum och sen Linn & Camilla på tåget in. Väl framme och inne vart det en mycket bra kväll på ett himla bra ställe som jag absolut kommer återvända till:) Ett plus för dj:n nere och diskplockarna, haha! Och minuset blir till slagsmålet, why? Tur att det inte blev värre iaf.
Jag o älskling rörde på oss vid ett-tiden, fylliskäk på snabbt&gott vart det, supäääär! Sen en kall prommis till bussen. En bussresa som tog 2 timmar totalt(?) för att chaffisen inte vet vart han ska? IDIOTJÄVEL!! Hur fan kan man ha en busschaufför som inte hittar? Och självklart i tumba så händer samma sak, idioten vet inte ens vart linjen ska han heller, ååhhh. Inkompetenta-busschafffis-idioter! Pinsamt SL!!
Hem kom vi iaf och somna snabbt som vanligt.

Söndag; som vanligt vaknade jag av hunger, haha. När älskling vaknade strax efter (halvtolv) gick vi in och åt frukost:) Efter frukosten bänka vi oss på soffan här ute framför reprisen av let's dance! Sen blev det duschen och nu degar han på soffan igen och jag skriver..
Senare blir det hockey, älskling har match såklart och jag ska titta! Efter matchen blir det hem till hjärti och sova faktiskt<3 Han jobbar dessvärre imorgon så det blir inte så sent ikväll. Men mys som alltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback