Vad är fel?

Usch på denna dag.
Jag vaknade kvart i fyra imorse av att det kändes som att jag alldeles snart skulle kräkas, jag orkar inte. Det slutade inte så jag fick springa upp på toan, självklart så kommer ingenting men jag drack lite vatten iaf. Jag tror jag somnade om rätt snabbt sen. En stund senare vaknar jag av att jag själv smäller in huvudet i väggen med näsan först, stenhårt!! Jag tror nästan jag grät på riktigt, det gjorde grymt ont:(
Sen vaknade jag knappt alls av att älskling gick upp, jag brukar då alltid vakna och vara "vaken" enda tills han går utanför dörren. Men inte efter denna natt! Jag kände pussen men inte mer än så. Skönt ändå!

När min klocka ringde sen så gick jag upp som jag skulle, gjorde mig i ordning och tänkte inte mer på natten. Gick in och åt en macka, fick inte i mer. Skulle sen borsta tänderna och då kom illamåendet igen, jag trodde att jag skulle kräkas - igen! Men jag vet inte vad felet är och jag kan inte vara sjuk igen? Så jag gick mot bussen och åkte in mot praktiken.
Hann inte mer än till t-centralen innan jag mådde så illa igen, suck. Satte mig ändå på tunnelbanan, gick av på odenplan och promenerade mot ateljén, illamåendet vart värre och näsan började svida. Herregud, Nisse skicka hem mig direkt när jag kom in.

Såå, nu sitter jag hemma igen, en himlans rolig morgonfärd. När jag sen kom till centrum och skulle köpa mig en sallad för att ta med mig hem till lunch så lyckas jag självklart missa bussen, som endast går en gång i halvtimmen, lyckat! Tur iaf att det var hem jag skulle och inte till älskling. Jag började promenera, superroligt med stövlarna som är helt blanka under, jag trodde aldrig jag skulle komma hem!

Nisse tyckte jag skulle stanna hemma imorgon också så jag inte har fått magsjukan, men det är omöjligt, jag är sjuk varannan vecka typ. Eller har varit iaf. Men vi skulle höras senare så får vi se hur jag mår då.
Nu ska jag sätta mig på soffan och äta min kycklingsallad och dricka vatten:) Sen blir det nog teven all day long, kulkul.
Ska sova hos älskling inatt iaf, om det inte blir värre dvs. Men det hoppas och tror jag inte. Måste vara där innan 20.00, då börjar Hello Africa! Som älskling missar ikväll, rätt åt honom;D Nej jag skoja bara. Kan ju hoppas att Marie är hemma när jag kommer så man slipper vara själv.

Ska tröst-klicka-till-mig lite mer från h&m nu också, paketet skulle kommit den här veckan, men nu när jag kollade sidan stog det vecka 13, suck. Men då kan jag lägga till lite, hiihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback