11 månader (:

Idag är det en underbar dag:) Tänk att 11 månader sprungit iväg så snabbt, helt otroligt. Om en månad har vi spenderat ett år tillsammans och det är det absolut bästa året nånsin! Jag är så grymt lycklig med dig hjärtat<3
Fast om man tänker efter så är det faktiskt ett år något hände mellan oss redan om en vecka och två dagar;) Då jag hade min 18års fest som var den absolut roligaste festen jag varit med om! Och vad kunde varit bättre 18års present än att få den mest omtänksammaste pojkvännen? NEJ jusste, tack och lov att det blev som det blev mellan oss, för lyckligare än såhär blir man inte!

Tillbaka till gårdagen, när jag ändå skryter om min underbara pojkvän så kan jag lika gärna fortsätta;) Jag fick världens underbaraste, skönaste, mysigaste massagen igår!! Helt bäst! Efter att vi bastat tillsammans och myst massor och gjort ordning oss sa älskling till mig att lägga mig ner i sängen så kom han med massageolja och börja massera, precis som hans sjukgymnast gör med nacken - PERFEKT! Han höll på nästan en hel timme och bara lät mig ligga ner o njuta, så jävla underbar<33 Snacka om att man kände sig lättad efteråt, det var verkligen otroligt skönt!
Kvällen var helmysig hela den också, fruktsallad, tevemys, bastu och sen film:) Jag älskar att leva mitt liv! Så man kan säga att vi hade lite 11månadersfirande redan igår, ooja! Idag har han nämligen träning så då ses vi inte förrän till kvällen och då blir det antagligen bara tevechill och sen bums i säng.

Imorgon när jag vaknar upp hos hjärtat ska jag åka hemåt och duscha & sådär. Sen när syster, Jakob och Aicha dyker upp (förhoppningsvis vid 12tiden) så ska jag och Aicha åka och möta upp älskling i hans skola:) Så hon får uppleva lite av tumba också, haha! Sen blir det hem hit igen antar jag och sen åker älskling iväg på match. Så då blir det nog teve/filmmys med co och bara njuta av att ha dom hemma<3
På lördag blir det nog en del o göra innan partyt drar igång, älskling kommer inte förrän på kvällen:( Men det gör inget för vi ska ju hålla igång hela natten ändå:D Sen på söndag blir det en tråkig dag, hatar att säga hejdå till dom!! Men får väl åka ner snart igen dit och hälsa på i stora huset, ett måste!

Idag har jag varit på ikea med Camilla & Tilda:) Jag skulle ha tag i ett avlastningsbord som jag kan ha och ställa min bärbara på och högtalarna och sådär, som en liten hörna. Men jag hitta inget i rätt längd så det blev två småbord som jag (eller älskling rättare sagt) ska få göra till ett! Ska köpa ben och nå sorts brädor som man kan ha som stödgrejer men först måste älskling kolla hur det är och vad som behövs, gud vad bra det är med en händig man;D HAA!
Nu ska jag in och äta lite "lunch", är hungrig! Ska slå en pling till systeryster också och höra när dom tänkt börja sin bilresa uppåt imorgon:) Sen blir det bara slapperier tills ikväll när jag ska röra mig till kassmyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback