19 år idag:)

Idag är det bannemej ingen vanlig dag, nej för det är min 19 årsdag:) Stort grattis till mig själv!

Blev väckt halv sju av att mami & papi kom ut hit sjungandes, söta! När jag fått presenterna så var dom tvungna att som vanligt berätta om när jag väl kom till världen, ohherregud! Haha, men det är gulligt! Sen när dom väl gick igen så skulle jag o älskling somna om innan hans klocka skulle ringa vid åtta igen, lyckatill!
När den väl ringde hoppa han upp och gick o hämta min present:) Sötisöti! Jag fick en stor plånbok i svart, skinn. Superfin!! Och så fick jag en navelpiercing också, sweety! Tack så jättemycket hjärtat<33

Av mami o papi har jag fått;  bert dvd:erna (alla 12 avsnitt!!), trenchen + andra vårkläder; rött längre linne med svarta tights, brun skjortklänning och sen en liten cutie sminkväska:) Sen fick jag faktiskt en resväska i mindre modell som passar utmärkt när jag ska till syster över en helg till exempel, en sån med tillhörande miniväska som man har typ neccesär i, as söt:D Och klipp-o-slingningen då! TACKtacktack<3

Nu händer inte så mycket mer, cool. Ska vänta på att mami slutar jobbet då vi ska handla mat och fikastuff. Och sen kommer ju bror+Somayeh och Farfar ikväll:) Får se om Camilla och co dyker upp, hon hade tydligen glömt presenten på Gittans jobb och tycker det är pinsamt o komma utan, men det är ju inte därför dom är bjudna precis! Haha, knäppgökar!

Annars så blir det bara att vänta tills senare ikväll då älskling kommer hit igen<33 Bättre finns inte!! På söndag är det ett år sen något hände mellan oss för första gången, detni:) Tack för allt A, jag älskar dig<3

Nu ska jag fräscha till mig lite, ciiaoo!  19åringen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback