2 dagar kvar

Sen är jag lixom 19 år, gud vad åren går fort;)

Jag har iaf bestämt att ingen praktik denna veckan blir det, jag har en hel del att ta i tu med i skolan nämligen. Så idag ska jag ta mig i kragen o göra något åt saken!! Till att börja med måste jag rensa min mapp och sen börja fundera ut nya ideer om projektet, det är lixom rätt brådskande nu! Så idag blir det ingen slappardag utan såfort jag är klar ska jag åka ner. Måste köpa nånting att äta på vägen också så slipper jag äta lunch i matsalen sen;D

När jag kommer hem antar jag att det blir städa som gäller? På lördag ska jag ju ha folk här då kan det inte se ut som det gör nu, jobbigtläge! Jag måste skärpa mig på den fronten med.
Igår kom paketet från h&m förresten:) Men jag fick inte kolla där i eftersom mami beställt present åt mig. Fast det jag beställt fick jag ju såklart; beige sjal, grönrandigt linne, gul topp, bikini och en väska:) För typ första gången var allt perfekt! Nu undrar jag bara vad som väntar på fredag morgon!? Hoppas på jackan!

Dagen igår gick prima! Tilda och jag hade supermys. Men som vanligt är det ett helvete att ta bussen hem, den är tamejfan alltid fullproppad och bara för att jag ska ha vagn så är det fullt där med. Men äckelgubben skulle tränga sig in iaf, usch&fy! Som tur var gick dom andra vagnarna av första stoppet så sen fick vi massor av plats:) Då kunde Tildisen käka sin bulle ostört! Hihi.
När vi kom hem till bremora fick hon middag och desert, matvraket själv. Sen hann hon ju självklart göra i blöjan också innan dom andra kom hem, mysigt! Så hon var nyäten, nybajsad och nysoven när C, M & älskling kom hem - bra jobbat av mig;)

Älskling o jag åkte hem hit.. Kolla ugly betty och sen somna jag typ:S Tuff dag kanske, haha. Ikväll åker jag dit till åttatiden nångång, efter hans träning. Och imorgon ska han sova här för på fredag är det min dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback