2007

jahapp, nytt år!

vad kan jag säga om nyår? helst ingenting.. jag är bara så fruktansvärt besviken på DIG! fattar inte hur du kan låta en person få förstöra nyår för 30? jag vill helst inte vara din vän alls längre efter det här, du har sjunkit lägre än till botten! och jag hatar henne, tro mig! aldrig mer umgås med henne, noway! jag är inte ensam om att känna så heller.

nyår började bra, riktigt trevligt o myspys. när vi sen blir utslängda(!!) på grund ut av HENNE, så förstörs allt. så mycket tid och energi som jag la ut, fyfaaan!
vi fick iaf tag på taxi och hem till mig blev det:) johanni, camilla, emmi, mackan, älskling, tomi, malmen, emil & rassa. vi gjorde ordning korv med bröd efter att ha firat tolvslaget med champagne och raketer:) när vi ätit korven ville jag inte vara kvar så då kila alla hemåt förutom jag o älskling som gick ner till Lorena & Martin där mami & papi var:) Fullt hus kan man ju säga, och riktigt bra stämning!
Roligast av allt var nog att Rasmus & Elin var där, guuud vad jag blev lycklig! Det var så länge sen, tänk att lillaRasmus redan är 9 år?! SHIT! Började passa honom när han var 2 år så tiden har verkligen gått snabbt! Sen Elin, som fick sitt namn efter mig:) Något att vara stolt över helt klart! 6 år nu, så stor o söt:)
Älskling bugga med mami, så jävla söt!! Snacka om att jag verkligen är stolt över att du är min, starka känslor. Jag lekte med Rasmus & Elin och kollade när dom dansa, hade en otrolig huvudvärk:/

Jag kan faktiskt inte säga att jag är supermissnöjd, för jag fick trots allt vara med min älskling och fira in det nya året med honom:) Det var hur underbart som helst, oavsett var vi var! Du sa så många fina saker igår som jag verkligen tar med mig och kommer njuta av ett långt tag, jag älskar dig Andreas, tack för ett fint nyår (trots allt)<3

-Hon fick namnet för att dom ville att hon skulle bli lika söt som mig
- Va, är det sant? Hon är iaf inte lika söt som dig!

"Såhär många pussar har jag aldrig vart med om på ett nyår"


tack och hej, JAGÄLSKARDIGANDREASJOHANSSON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback