Aldrig som man tänkt sig

Nej, varför är jag förvånad? Haha, jag får helt enkelt sluta planera;D Igår så blev det inte alls som vi tänkt oss. Vi åkte till vårsta där vi mötte Camilla  & Tilda, gick direkt in på pizzan o beställde mat. Efter maten promenera vi hem till C&M. Lek med Tilda för hela slanten blev det, jajamensan! När det sen var dags för tvättstugan bytte jag en trevlig bajsblöja (duktigelin!) och klädde sen på lillsnorpan overallen och allt för att gå ut:) Till lekparken blev det och massa gunggung, det var länge sen jag var i lekparken så det var trevligt! Efter gunget fortsatte vi att promenera lite, Tilda var supertrött så jag la ner henne i vagnen. Efter lite skrik och gnäll så sov hon sött i sin mysiga vagn nerbäddad:) Camilla vart jätteglad när jag kom hem med en sovande bebis eftersom hon skulle sovit middag för länge sen men inte velat somna, brajobbat! Haha.

La mig framför teven en stund o mös med älskling lite granna innan dom skulle gå till tvättstugan igen. När det var tänkt att vi skulle åka hemåt åt vi istället middag med Camilla & Micke, tacos:) Så redan där var planerna förstörda;D Haha, efter middagen körde Micke hem mig så jag kunde packa ner lite grejer, sen blev det gula villan - film o godis, mys. United 93 och där efter flight 93, bra filmer! Har redan sett flight 93 men den tåls att se flera ggr! Dom båda är otroligt känslosamma.

Sen var klockan halv ett och det skulle bli att sova över. Men jag klagar inte, det är verkligen mys:) Somnade runt två och idag blev jag väckt av att älskling kom tillbaks från toan med Tilda i famnen, hon var jättemysig så det var typ den bästa väckningen man kunde få? (: Sen blev det frukost och nu sitter jag här.

Blir till willys o handla mat snart och sen är det hockeydags:) Ikväll blir det ut-med-julen här hos C&M, så middag med förrätt, varmrätt och efterrrätt står på menyn! Sen kasta ut julen och äta krossat pepparkakshus:) Förmodligen blir det väl att sova kvar ännu en natt här? Me like it.

Nej nu ska jag gå o leka vidare, ciiiaoo!
20 dagar kvar till 19års dagen, snacka om att man börjar bli gammal;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback