Buspojkvän!

ÅÅ herregud vad busig man kan vara, helt otroligt! Jag försökte somna från typ tio igårkväll men lyckades inte somna förrän tolv, halv ett kanske. Tack vare min gulliga älskling som bara måste komma på alla möjliga bus när jag är supertrött och bara vill sova, knäppo! Det vibrerar typ fortfarande på min hals, haha.
Trots ditt otroliga bushumör så är du världens underbaraste<3 Bus är bara kul, och sött!

Igår var älskling tvungen att köpa tidningen för det handlade tydligen om en från laget.. Han hade vart med klassen i fjällen nånstans och näst sista natten gick dom ut för att åka skyddsmadrass i en medelsvår backe, dom åkte i 80 km/timme och rakt in i ett träd! Killen som satt längst fram dog omedelbart då han slog huvudet i trädet och spräckte tinningen bland annat, så himla fruktansvärt:( Det var killen från laget som höll i han som dog just när han tog sitt sista andetag, förstå hur man känner sig? Fyfan vad hemskt! Nej usch jag tycket verkligen det är synd om dig(F) Och er andra såklart, Tankarna är hos er anhöriga.

Till något roligare; Vi hyrde film igår, den 10e wallander filmen som vi missat att se. Luftslottet! Suuuuperbra var den, typ den bästa jag sett i serien! Jag och älskling satt som fastklisstrade i soffan och var verkligen helt inne i filmen. Sånt gillar vi;D Nu måste jag bara ha mermermer wallander!

Idag, som vanligt har jag inte kommit iväg till skolan -ackack. Men jag behöver ju inte det igentligen så jag behöver inte skämmas för det;) Haha. Men måste åka till gulan o lämna tillbaka filmen sen iaf, innan jag ska möta Johanni för att äta något och sen åka till barngympan:) Ska bli spännande och se hur många nya och hur många gamla som dyker upp!
Efter barngympan ska jag följa med papi o handla lite och sen åka hemåt. Duscha och kolla tv - inget prison ikväll:( Det kommer kännas tomt! Sen måste jag väl hålla tummarna för att det går bra på älsklings match, det ser ju bra ut såhär långt så hoppas på en vinst ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback