Förberedelser

Jahapp, min dag har till stor del gått åt att förbereda inför barngympan som sätter igång på måndag:) Fick veta av mor min att det är redskapsgympa som gäller, men vi får ändra om vi absolut vill såklart. Fast det är klart man gör det dom betalar för! Jag har suttit o skrivit ner hur ett pass kan vara upplagt - allt handlar om att vara väl förberedd för att få ut så mycket som möjligt, så jag tog mig i kragen och körde igång.
Har nästan fått ihop uppvärmings- under pass- och avslappningsskivor nu också. Det är inte lätt att få ihop så många barnlåtar när man inte har något nedladdningsprogram heller, men jag har kopierat Hannas.
Idag får jag hem närvaropapprena som ska fyllas i på måndag, stereon, ärtpåsarna och fallskärmen, allt som behövs alltså! Plus larmdropparna såklart - viktigast nästan! Och lite fler cdskivor som kan kopieras:)
Så i helgen, så fort jag har dom sista låtarna så bränner jag skivorna och då är allt i princip klart inför start! Mamma ska kopiera upp infolapparna idag också som föräldrarna ska ha - everything'sonit'swaynow!

Resterande av min dag ska jag ta en tripp till centrum förmodligen, inhandla lite matstuff som behövs till middagen ikväll! Måste välja något att göra också innan så jag vet vad som behövs handlas, kan vara bra! Älskling kommer direkt från skolan så jag ska försöka överraska med mat på bordet då;D Snäller!

Jag har också klickat runt lite på h&m som vanligt, men den här gången för att mami skulle få tips om vad jag önskar mig på 19 års dagen! Så jag antar att något av det utvalda dyker upp i present? (a) Det hoppas jag iaf för allt är sånt jag behöver - vår snart ju!

OHJUSSTE, igår tog jag en tur till södertälje med Camilla & Tilda:) Jag har typ aldrig varit där? Tyvärr så är det rätt tomt på kontot så kunde inte inhandla något, men mys med en tur iaf. På vägen hem blev det ett semel-shopp-stopp faktiskt:) Jag är semeltokig  - jag vet! Men det är för gott helt enkelt. Så hemma hos älskling blev det semla direkt när vi kommit hem och sen en supergod lasagne till middag, a la svärmor;)

Ikväll  då, blir nog bara att sitta o slappa som vanligt. Kanske får något ryck att hyra en film? Vore myyys. Ingen träning för honom ikväll så man ska väl passa på då? Vi får se vad vi bestämmer då.
Nu ska jag kila in o kolla mat, ciiaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback