Fortsätter

Ja, jag fortsätter med att vara sjukling. Hostan har blivit värre, kuuuuul! Och inte har jag varit hos doktorn heller.. Får se hur vi gör ikväll med det, skulle vara skönt o få veta om det är något jag behöver pencillin för eller om jag bara ska vila och vänta så går det bort? Tsss.

Har kommit in i en ångestperiod också, jag vill ha jobb! Jobbjobbjobb! Behöver pengar så jag kan spara till resa, och pengar överhuvudtaget. Kan vara bra o spara tills det är dags att flytta också:) Eget är ju efterlängtat redan nu men man ska inte ha för bråttom, speciellt inte jag, som så gott som har eget redan nu! Fattas bara ett kök så skulle jag inte behöva gå in i huset alls;)

Förmodligen blir det långresa till hösten/vintern med älskling,<3 Tre veckor i Thailand  i vinter är det prat om, eller två veckor till Gran Canaria i höst. Resa är iaf bestämt att vi ska göra! Självklart är ju Thailand mest lockande men vi kan inte boka iaf eftersom vi inte vet hur det ligger till med jobb, vi kanske inte får ledigt? Om jag ens har något jobb dvs, Haha. Så det blir i sista stund vi bokar men vi båda är mest sugna på Thailand såklart, isf ska vi åka runt och bo på olika ställen:) Myyys och en otrolig upplevelse!

Igår var det barngympa, skitkul med tanke på hur jag låter.. Självklart så ska jag behöva anstränga rösten ännu mer bara för att jag knappt kan, men men. Det gick i stort sett bra förutom att det blev en "skada".
Efter barngympan åkte papi & jag till gula villan för att plocka upp älskling<3 Vi handlade lite godis och läsk, för ovanlighetensskull;) Haha. När vi kom hem åt jag lite mat så kolla vi på lite diabilder från farmor<3 Mamma o pappa går igenom allt nämligen så vi vet vad som ska sparas o inte.
Efter en stund gick jag o älskling ut hit istället o kolla tv, åt godis o möööös! Hihi. Sen när det var sovdags fick jag massera hjärti lite för han hade väldigt ont efter dan på bygget, stackars. Sen somna vi pladdask!

Nu sitter jag i soffan o ska bara vila.. Ska möta upp älskling i centrum när han slutar så ska vi åka hem till honom<3 Sen när han ska på träning ska jag hem o städa inför imorgon då jag ska ha Sarah här, onsdag till fredag! Så då måste det ju se bra ut så hon inte får en chock:p Sen är det ugly betty såklart!

Och imorgon ska jag försöka ta mig till praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback