Grattis MARKUS!

Idag är det alltså Mackans dag, men det blir till att fira den på lördag:) Då blir det först middag här hemma hos mig och sen lite förkrök innan krogen! Vi ska ju nämligen fira mig då med eftersom grabbarna har match på min födelsedag, ackack. Haha, men jag fyller ju ändå bara 19 så det är no problemos! (:

Så den här veckan kommer gå åt att längta till lördagen i stort sett, hihi.

Igår när jag o älskling piggnat till lite mer satte vi oss på bussen och åkte hem till Camilla & Micke:) Det var babysimsdags så vi hängde med, jag tittade på och älskling badade istället för C. Efter det gick vi o käka tillsammans med Jimmie & Lena också.
Direkt när vi kom tillbaka till bremora vart det på med vinterkläderna - dags för pulka:D Tilda skratta så sött när hon åkte nerför lillbacken, hihi. Men jag & C var nog helt klart värst, fy satan vad kul vi hade det:) Och älskling skulle självklart vara värre än värst och åkte på Tildas snowracer ståendes utan att kunna styra, men det var kul! Sen blev det mulning och det hör ju till;D

På vägen hem stanna vi på gula villan o köpte lite godis & hyrde film, wallander såklart! Men jag är missnöjd, det var ju inte alls dom vanliga:( Men filmen var bra ändå iofs, lite lång kanske. När vi kollat klart på den skulle jag borsta tänderna o då stressa älskling mig så jag råka ha sönder toadörren, oops. Så nu är det iskallt på toan:( Ska be pappa fixa det idag! Iaf så låg vi o mös en lång stund innan vi till slut somnade, bäst!

Idag är det barngympadax igen! Innan den kommer Johanni hit och äter:) Och efter den så blir det raka vägen till ishuset för att kolla på älsklings match. Och sen därifrån hem till honom o myspysa<33
Nu ska jag föna håret så jag kommer iväg till skolan nångång! Måste lämna tillbaka filmen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback