Härmapa

Vilken blogg man än läser nu för tiden så har alla någon variant av  "10 snabba frågor, 5 frågor" och dylikt. Så nu tänkte jag faktiskt att jag skulle nappa detta och härma dessa personer, bannemej! 
Här är dom;

1. Vad åt du till frukost idag?
Köpte en flaska nyponsoppa på väg till tandläkar'n.
2. Vad åt du till middag idag?
En underbart god lasagne a la svärmor :)
3. När fick du en kyss senast?
Precis innan jag åkte hem från min käre pojkvän, idag alltså.
4. När stötte någon på dig senast?
Räknas charmörpojkvännen så var det idag (?) Annars var det väl på krogen/bulgarien kanske..
5. Vad gör du helst en vardag?
Ligger på soffan & gäser med sällskap och massa gott (vilket händer alltför ofta)
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
Fram eller bak? Ögonen, (beror på hur långt avstånd..) äsch jag vet inte riktigt!
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jobbar/pluggar vidare, egen bostad, kanske barn? (med älskling isf förhoppningsvis!)
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
För bra? Allt är väl inte en dans på rosor men jag är otroligt lycklig just nu:)
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Svarta jeans, grå kofta, svart topp/t-shirt
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Ehmm, varför skulle jag annars ta mig tid o göra dom? Så ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback