Imorgon,

Det känns verkligen inte som att det är imorgon jag fyller år, jag ser typ inte fram emot det.. Iofs är det väl inte så konstigt eftersom det är ett onödigt år, 19 lixom. Kan man inte hoppa direkt till 20 istället? Jag kan iaf glädja mig med att nästa år är jag där och då är min 20års dag på en lördag, perfekt! :D

Så imorgonbitti blir jag antagligen uppvaktad av mami&papi + älskling:) Det är ju himla mysigt, paket också för den delen;) Sen ska jag bara gå o vara ensam hela dagen tills mami slutar jobbet då vi ska handla fika och mat. Och älskling får jag inte träffa förrän vid typ tio på kvällen igen:( Jävla hockey alltså, haha. Men jag ska spara en tårtbit åt honom har jag lovat som han får ta när han kommer igen<33
Annars så blir det bror+Somayeh och farfar som kommer vad jag vet! Och kanske Camilla, Micke, Tilda & Marie också. Men det blir troligtvis inte så för dom ska förbereda massor inför Kerstins kalas. Vi får se!

Sen på lördag blir det ju mer firandes då det blir middag här:) Kommer bli supermyyyys! Sen massa förfest och sen in till stan och viperroom, yeyy. Om det inte blir något annat istället? Hoppas inte det iaf!

Idag har rensat mina garderober, äntligen! En pappkasse som ska slängas, en påse till Fia och sen en påse med kläder åt mami som jag nästan är säker på att hon vill ha. Känns lite surt o slänga tiger, peak, miss sixty och gul&blå kläder men det är ändå ingenting jag kommer använda igen! Trött på allt som bara ligger o tar massa onödig plats som aldrig används.
Igår rensade jag dessutom smink"bordet", slängde alla äckelparfymer jag köpte i bulgarien första året, haha fattar inte ens varför jag köpte skiten? Luktar antingen jättestarkt i fem minuter sen ingenting eller så luktar det inget alls från början. Sen slängde jag även massa sminkprodukter jag inte använder, skönt! Nu börjar jag få plats över istället för alldeles för mycket skit!

Måste väl rensa hos älskling också.. Vet iaf att sminkborttagningen är slut nu så det måste köpas ny! Men klädesmässigt vet jag knappt vad jag har där, bravo. Fast iofs är det samma med han, hur mkt som helst här som han inte vet ens vet om. Men nu när jag rensat ser man perfekt så då kan han ta hem lite;)

Passade på att skriva ut mitt cv hos älskling också innan jag åkte imorse så jag har det i handen nu. Är nämligen sjukanmäld idag + imorgon pga min hals,öron och näsa - jag tänker inte ligga med feber i helgen så det är vila som gäller nu! Så idag blir det bara hemmachill som gäller sen ikväll kommer älskling efter sin träning, med present till mig:D Hihi, fast den får jag inte öppna förrän imorgon såklart! Späännande:)

Nej nu ska jag kila in o ta något att äta, magen kurrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback