Ledigt, barnvakt

Idag har jag helt ledigt faktiskt! Nisse är nämligen i göteborg och plåtar, melike. HAA. Men imorgon är det dags igen ja, usch&fy. Nu vill jag bara ha 23 februari och sportlov! Sen är det skoldags igen, skönt.

Så min lediga dag ska jag inte vara mycket ledig? Camilla kommer o hämtar mig strax, då ska vi till bvc med Tilda. Sen har C tid för naglarna så då ska jag ha hand om T sålänge, ca två timmar alltså. Och direkt efter naglarna har C tid hos sjukgymnasten så hon släpper av mig o Tilda i centrum så ska jag vara ännu mer barnvakt! :) Vi ska antagligen ta bussen hem till bremora o vänta på Camilla & älskling som kommer efter deras sjukgymnastik, då ska älskling tvätta fönstrena där innan vi kan åka hemåt.
Så idag är det barnvaktsdag för min del:)

Igår, barngympan gick väl helt okej! Vi har lagt upp en riktigt bra redskapsbana tycker jag, lite mkt att konka på kanske, men vad gör man inte för barnens skull. Dessutom så var dom väldigt duktiga på att INTE lyssna igår så jag tappa humöret en stund där, men det hjälpte ju då också! Nästa gång blir det nog mer lek så att man inte bara gör samma sak om och om igen..
Efter barngympan vart det direkt till ishuset! Missade 13 minuter och två mål, 1-1 stog det. Mami o papi kollade första och andra innan dom åkte hem igen. Och botkyrka vann tillslut med 5-4. Efter matchen var det hem till älskling som gällde:) Vi gjorde ordning smörgåsar med te (för min del vart det oboy). Myys. Sen vart det upp i säng och kramas massor så man fick lite värme i den kalla sängen<33

Nej nu kommer snart C så jag ska kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback