Mer bloggeri

Alltså det är rätt fantastiskt att man kan gå tillbaka o läsa vad man gjort för två månader sen, jag har ju ingen aning vad jag gjort då sådär i detalj. That's what I love about my blogg:)

Nu är det kväll och jag är inte friskare för det.. Jag nyser o låter som en jag vet inte vad, bajs!! Så typiskt just nu när jag fyller år och ska ut på krogen med alla underbara nära&kära<33 Fast jag går ut hur som helst så oroa er inte för det!
Har precis varit inne o försökt luska fram vad som väntar i paketen.. Utan resultat! Eller jag kan ju säga att jag är typ 99% säker på att trenchen ligger i ett av dom, mami förstog nog hur mycket jag ville ha den. Ohw tänk om jag inte får den nu, jobbigt! Jag vet iaf att jag får en klipp-och-slingning av mami&papi för den är redan inbokad på lördag morgon:) Det är något som verkligen behövs! Thanks<3

Och på tal om annat så är mina naglar dom fulaste i världen just nu:( Jag bokade ju aldrig in en ny tid eftersom jag vill göra det nån gång ibland lixom så att jag inte blir för "van" vid att ha dom fina naglarna, då uppskattar jag det inte när jag väl ska göra det och det kostar ju en del pengar. Så jag har dragit bort alla tippar nu, skit! Det är sämst att jag gjorde det, men det var ju fult med två som var avslagna och så var dom så slitna.. Äsch jag får väl boka in en tid till februari kanske?

Nej skärpning nu Elin, jag ska lägga mig på min obekväma soffa o vänta på att älskling kommer hit och lägger sig med mig nu. Så jag kan må lite bättre:)

Hörs imorgon, då är jag ett år äldre, wooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback