Naglar

Igår blev det hem till älskling när vi vaknat och fräschat upp oss. mysmiddag med Marie & Hasse:) Bakad potatis med skagenröra och grönsaker, muums! Efter den mysiga middagen kom Micke och plocka upp oss så åkte vi till gula villan o köpte lite godis och hyrde film. Hem till bremora för myskväll:) Filmen var helt okej, lite skratt vart det!

Efter filmen tog vi en sväng till segersjö - mormor & morfar! Massa snacksätande där också innan vi fick skjutts hem till älskling igen, dags för prison break - goooshhh så spännande :O Direkt i säng efter det mycket spännande avsnittet eftersom älskling skulle upp o jobba idag.

Jag vaknade av att Camilla ringde o sa att hon bara skulle klä på Tilda o sen åka. Fixa ordning mig direkt och var nästan klar samtidigt som dom kom. Åkte direkt till försäkringskassan där hon skulle fixa något, sen till tumba centrum där jag köpte busskort och tog ut pengar. Sen vart det lunch innan vi åkte mot hallunda för att fixa naglarna:) Sjuuuukt fina vart dom, jag är så nöjd! Bokat en tid den 30 maj, dagen innan studenten, härligt. Så jag kan ha långa fina naglar på den stora dagen:D

Efter det vart det hem till kassmyra o plocka upp Micke, Tilda o älskling. Åkte o köpte middag och sen hem till bremora för att äta. Fick sen kolla på filmen från förlossningen, Camilla ville visa mig hur moderkakan ser ut, UUSCHHHH! haha, nu vet jag iaf.

Nu kom jag o älskling precis in till mig, suttit inne i huset o pratat om allt möjligt med bror & Somayeh som kom på besök:) Mycket trevligt och god kaka bror min har bakat, haha söter. Nu ligger älskling o väntar på mig i sängen, han ska nämligen jobba imorgon också så det är sovdags här nu vettni, nattinatti då:)

BTW, fick veta att jag förmodligen kan ha fått praktikplats nu:D Ska ringa farbrorn imorgon o bestämma mötestid och sådär, så är det bara hålla tummarna! Han är fotograf för er som undrar:) YEEEESS!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis till the practicplats!

Postat av: elin

tack så mycket:)

2007-01-03 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback