Ny hårlook

Ja efter mitt besök på salongen hos Sandra idag så har jag fått mig en ny frisyr:) Jag är rätt ovan vid luggen och hur det är lockigt nu men det är ju endast nu för sen plattar jag ju nästan jämt håret och luggen kan jag bara spänna upp eller ha diadem så det är no problems lixom! Jag är iaf supernöjd:D Färgen är perfekt!! Mörkmörkbrun, men lite nyanser i ljusare också eftersom jag haft så förut, superfint!

Mer om igår; älskling kom direkt efter hockeyn så då fika vi, igen. Mami & papi också:) Och vi fick vara stolta eftersom han gjort 3 av 5 mål på matchen + 1 assist, skitbra! På min födelsedag dessutom, hihi. När vi hade fikat o pratat lite gick vi ut till mig o kolla på första fyra avsnitten av Bert, så jävla grym:D Sen var det dags o sova eftersom jag skulle upp rätt tidigt idag. Min födelsedag var supermys, bäst<3

Imorse när vi vakna hade jag fått sms av Werre, sött:) En tårta och en grattishälsning, gullig morbror du har hjärtat<3 Sen gick vi mot bussen och begav oss till centrum. Köpte flarran till Mackan och lämna mina stövlar hos skomakarn, sen gick vi o åt frukost på spaaks - hur mysigt som helst:) Tack hjärti<3
Sen tog jag bussen till salem o älskling åkte hemåt. Så möttes vi igen efter att jag var klar hos Sandra:) Tog en korv hos Tvärn på bistron och så köpte jag lite mer godisar till tårtan jag ska göra tills ikväll också, den kommer bli så fin! Och så hämta vi stövlarna såklart, skitbra vart klackarna:D

Nu ska jag fortsätta förbereda, fräscha till mig och byta om och allt sånt där. Plus att jag ska kolla på älskling olika klädesexemplar tills ikväll o försöka välja något jag tycker är bäst, svårt - men kul!
Så vid sex kommer the gang<3 hihi, då blir det middag+ tårta och sen förfest ute hos mig innan vi drar in till Viper room:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback