Pessimist

Har jag fått nytt smeknamn eller? Iaf här hemma. Men vafan ska jag ha för inställning till praktik igentligen efter det som hände? Är det jag eller ni som fick vara med om det? PRECIS! Dessutom så vad fan spelar det för roll om jag är negativ till något, jag testar ju iaf och kan ju ändra mig helt o hållet, sådeså!

Praktik hos Nisse idag, helt ok. Skulle vara där mellan halv tio och tio, jag trilla in typ 9.55? Haha, snacka om att komma i sista stund. Men det berodde på att tåget var lite sent och sen att jag inte hitta riktigt.. Hur som helst så kom jag fram till slut, mysigt ställe! Dom är 7 fotografer som jobbar på stället, och delar på allt. Meningen är ju att jag ska vara med Nisse den här veckan för att sen se hur det gått osv, men redan idag sa Birgitta att jag jättegärna får följa med henne om det dyker upp något roligt! Hon plåtar mest för reportage så det kan bli mycket spännande om det inträffar:)
Nisse plåtar allt möjligt, idag var det för mäklarfirman HusmanHagberg. Jag ska bara vara med honom och se hur han gör typ, jag behöver inte testa eller göra något alls (jag klagar inte) det var en rätt rolig dag, helt okej faktiskt. Vi var på tre ställen - 2 radhus och en villa! Så nu vet jag hur det går till när det ska fotas inför säljningen - HA! Snacka om att man får ändra på mycket för att göra det så fint som möjligt.
Nu blir det kul o se på hemsidan hur husen ser ut där, men det blir nog till helgen det läggs ut? Kul iaf.
Imorgon ska vi på två ställen om jag kommer ihåg rätt + att Nisses dotter ska vara med, en 7åring. Så jag antar att det blir lika slappt imorgon också, ohyeah! Hoppas på att det är likadant hela veckan;D På onsdag skulle jag tydligen få hänga med på något möte, kul! Massa kostymnissar & jag alltså.

Nu sitter jag ute i mitt lilla lugna. Har plockat ordning lite och ska väl fortsätta med det. Sarah ska vara här ons-fre så då gäller det att det ser bra ut och så får jag plocka fram lite saker hon kan pyssla med också, blir väl att inhandla nån pyssel/målarbok och lite pennor tills dess. 500 kr rikare är jag på fredag alltså:)

Väntar på mami nu så jag kan få middag. Vid åttatiden ska jag röra mig till älsklingspälskling:) Det blir godis och prison break innan det är sovdags ikväll, myspys! Upp lite tidigare imorgon för jag ska vara i studion senast 9.30.

Kommentarer
Postat av: emmi

det lät ju bra:)

2007-01-08 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback