PRAKTIK

Jag har sovit längre än vanligt!!! 12.00 vaknade jag och sprang in i duschen med tanke på att klockan var så mycket och jag så himla seg. Superskönt med en dusch! Ringde in till mamma o fråga om vi skulle ner till centrum, hon hade tydligen ringt hit ut flera ggr? Haha, jag har sovit gott helt enkelt:)

Oooochh, jag har precis ring Nisse:) Haha, me like the name! Jag ska ringa tillbaka på söndag eftermiddag för att få veta vilken tid på måndag jag ska vara där. Så ska vi pröva en vecka och efter den får vi helt enkelt se hur allt går osv. Det låter verkligen bra! Även om jag är lite scared av att vara med en fotograf, egen studio och massa fotojobb! :O Men det kan bli mycket lärorikt och det gillar jag:)

HÅLL TUMMARNA för en bra praktikvecka;)

Idag blir det inte mycket att göra? Älskling jobbar sista dagen idag, så ikväll kan man vara uppe hur länge man vill;) Han har iofs träning till halv nio så vi får se vad som händer sen.
Nu ska jag iaf kila in och äta lite frukost och prata med mami & papi. Sen funderar jag på om jag ska åka o kolla på skor? Jag behöver nya och har ju tillgodokvittot också, hmpft.
Så blir det nog att skicka iväg beställningen från H&M också, innan allt tar slut(!) även om det vart en del pengar, jag behöver allt! 1500 kr. Det är värt det. Förhoppningsvis.

Pengarpengarpengar, suck. Blir förmodligen krogen på fredag också, ännu mer pengar!! Men krogen I like! Det var alldeles för länge sen, och måste ju inviga Cämi (även om hon vart ute en gång innan) :D Jag borde skaffa ett jobb! Iofs sätter barngympan igång om en vecka då blir det pengar:) Om dom ändrat dvs, så man får varje månad istället för klumpsumma, det hjälper inte mig mycket :p

Nej nu skriker magen, Byyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback