Praktikdag 2

På studion med Nisse, det var nästan exakt likadant idag, förutom att vi hann med att äta idag - skönt! Take away från ett pastaställe vart det, smarrigt! Och idag var även Nisses dotter med, Hanna, otroligt söt tjej som var snäll o skötsam. Hon massera mig ett flertal ggr under dagen, det gillar jag! Haha.
Nisse sa även att jag får göra resterande av min aputid hos honom om jag så vill, det är helt okej för hans del! Det tackar man väl för? Han skulle testa en vecka sa han, det har gått två dagar och han har bestämt sig, måste bara betyda att jag är duktig? HAHA:) Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för det är redan tjatigt att det är samma sak varje dag, att man lixom åker runt runt runt runt och har massa stress. Fast ändå så känns det som att det är värt det, att slippa hänga i skolan där jag inte har så mycket att göra igentligen.. Jag tänkte mig att kanske snacka till mig 3 dagars apu & 2 skoldagar i veckan, eller liknande. Då blir det ju mer varierande och skönare/roligare! Vi får se hur det slutar.

Fick reda på att det inte blir någon Sarah här i veckan, kul. Där rök 500 kr:( Men Mervi (mamman) hade tydligen skadat sig så hon blivit sjukskriven så det är ju förståeligt! 31 januari blir det nästa gång. Och dessutom så blir det "extra" ggr för hon behöver extrajobba - jag klagar inte:)

Imorgon har jag tandläkarn klockan åtta, sen ska jag inte vara på praktiken förrän 11. Ska nog säga att jag inte dyker upp på praktiken på fredag så jag kan vara i skolan istället o fixa papprena och prata med Dan & Sylvia lite och ta en titt på projektfronten? Think so.

Nu ska jag snart gå in och laga middag åt mig & min käre pojkvän:) Vi ska äta köttwook+ris, yammie! Sen blir det semla lite senare när mami kommer hem - underbart! Ikväll ska vi bara ligga i min säng o mysa framför teven:) Båda har en hård huvudvärk, observera hård!! HAAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback