Sämsta

Babas bilar är bland dom sämsta filmer jag sett, HA! Alltså jag förstog fanemej inte på filmens sammanhang? Men det kanske är jag som är otroligt dum bara, vad vet jag. 

Älskling håller på o röjer lite i sin bar just nu, och jag har precis bränt en skiva eftersom jag RÅKAT tagit med mig alla hem till mig:p Oops! Och så väntar på att håret ska torka lite mer så jag kan platta det sen. Vid tvåtiden kommer Tilda tror jag, sen blir det antagligen en prommis till ishuset om inte vädret blir sämre? Då blir det antingen buss eller bil. Efter matchen blir det möta Camilla, åka hem till mig o käka tacos och sen börja förkröket;) Som det ser ut nu blir det berzelli tonight:) Känns som det kan vara värt o testa det när vi ska ha studentskivan där sen också!

Hoppas på att Cäämi gör mig sällskap hem efter krogen också, så slipper man åka ensam och så! Sen imorgon blir det bastu med älskling senare på eftermiddagen/kvällen:) Jag har gnällt över att jag inte nyttjar den mycket alls, och det kommer jag ångra sen när jag väl flyttar hemifrån så nu måste vi ta tag i det här, haha. BASTA MERA! Det är nyttigt och bra för kroppen så jag förstår inte varför jag inte använder den ofta när den ligger i mitt "hus", nej jag  förstår mig inte på mig själv helt enkelt.

Nu ska jag hjäpa hjäärti att städa lite granna innan han åker på samlingen, ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback