Sista dagarna nu

Sen sätter skolan igång igen, kul?!!! Jag ska förmodligen praktisera från och med måndag också, kulkul. Kommer bli väldigt lyckat för mig att komma upp ur sängen tidigt nu då, attans. Jag som absolut inte ville vara hos en fotograf, men vad gör man? Det kan ju vara hur bra som helst iofs, man kan ju hoppas på det;)

Igår åkte jag o älskling hem till Camilla & Micke, satt o kolla lite teve och bara prata massa. Vi tog halv tolv bussen hem till mig därifrån, så det blev typ bums-i-säng när vi kom hit, båda var supertrötta! Hos C&M bestämde vi massor om helgen, det är ju slängautjulen i helgen, så då ska vi vara hos dom, mys.

Nu har jag precis duschat o fixat, vi tar bussen om 20 minuter till Camilla & Micke igen. Micke jobbar o Camilla ska ha tvättstugan så Tilda behöver passas:) Först blir det lunch med C och sen när hon ska ha tvättstugan blir det förmodligen ut till parken eller något annat skönt.

Därifrån blir det hem till älskling, för att? Iaf sen ska vi ner till centrum o köpa vår middag och sånt, sen hem till mig och bara ha vår bara-du-o-jag kväll:D Snacka om myyyyspyyyys! Sen vet jag inte vart det blir sova hos, men det skiter jag i bara jag får ha mys här hos mig tonight. So it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback