Sjukling :(

Och jag säger bara USCH på vårdcentralen, som att jag tänker sitta o vänta tills hela storvreten (åtminstonde) har vart inne? NOWAY! Orka vara sjuk.. Jag har blivit värre dessutom, det gör ont enda ner i bröstet när jag andas och sväljer. Plus att jag har fått såndär riktigt rolig hosta då det känns som man hostar sönder hela alltet inombords, uschuschusch! Jag orkar inte och jag vill inte!

Så nu ligger jag i min soffa och försöker vila.. Mami ska kolla om vi kan få nån tid istället, men förmodligen blir det imorgon isf eftersom att jag inte kan ikväll då jag måste ta hand om barngympan! Men jag får helt enkelt inte anstränga mig som jag brukar utan Johanni får röra sig lite mer och jag mindre helt enkelt;) Japp! Och kanske låta bli att ha redskap över huvud taget idag, bara ha lekar!? Det löser sig.

Jag vill iaf bara att det onda ska försvinna så man kan få sova en hel natt igen.. Det vore underbart! Hoppas på en bättre natt inatt då. Som tur är stör jag inte älskling av att ha ont iaf, jag bara ligger tyst o önskar att jag kunde få sova.. Äsch nog om det!

När jag kommer hem från barngympan blir det nog direkt o vila sig igen. Jag har inte varit på praktiken på mer än en vecka nu, HALLÅ!!!! Friskfriskfrisk tack. Älskling gör mig sällskap ikväll igen iaf och inatt<33

Nu ska jag vila vidare och försöka bli friskare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback