Skakis

Jag är helt skakis, crazy.. Och jag har inte ens tagit min första dos av bricanylen ännu, haha. Däremot har jag tagit den äckliga hostmedicinen iaf, usch&fy! Älskling tycker jag är töntig som inte gillar den men den smakar inte alls bra..

Jag hade tur på apoteket o behövde knappt vänta länge alls. Hämtade ut medicinen sen mötte jag upp älskling:) Vi gick in på ica o handla lunch+fika och sen tog vi bussen hem hit.. Söt som han är visade han hur jag skulle göra med bricanylen och sådär, snacka om att han är noggrann! När vi ätit lunchen o fikat lite gick vi ut till mig för att myspysa:)
 
Det är igentligen otroligt att man kan känna en sån trygghet i någon, jag skulle aldrig byta bort det mot något annat. Att bara ligga i din famn, älskling, och höra när du andas o ha dina armar hårt om mig är det finaste jag vet<3 Jag är så otroligt glad att vi har varandra och den kärleken vi har, det är riktig lycka! Med det humöret jag har så är det konstigt att du stått ut med mig i elva månaderna och 16 dagar (för att vara exakt!) men jag är verkligen glad att du gjort det:) Den kärlek du ger mig kan ingen annan ge mig<3

Nu har älskling åkt.. Men vi ses imorgon igen, wiie! Då ska vi börja göra om så mycket vi kan här ute hos mig beroende på vad Sarah gör och så. Måste ju tänka på henne;) Och så får vi se hur mkt jag handlar på ikea också eftersom jag ska orka bära det hem också, älskling jobbar ju så han kan inte hjälpa till.

Nej nu ska jag ta bricanyl o vila lite, hoppas på att det blir lättare att andas. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback