SYSTER&co

Ja nu är dom snart här:) Men självklart så höll hon inte det hon sagt om tid så det blev inget möta-älskling-med-aicha idag inte, fast jag klagar inte för det! Vi möttes i centrum istället och tog en fika, myspys:) Nu har jag nästan tröttnat lite på semlor, får helt enkelt skylla mig själv eftersom jag ätit dom så "ofta" nu.. Så jag fick i mig knappt en halv och sen tog älskling resten, matvraket själv;)

Efter fikat åkte jag hemåt o han hemåt, det är ju matchdags ikväll. Och jag vill vara hemma nu o träffa syster på direkten när dom kommer innanför dörrarna:) Gud jag låter som en liten skitunge men jaa, jag längtar så otroligt mycket efter dom!
Senare efter middagen och sådär så ska jag kila ut på en långprommis med Aicha har jag tänkt mig, innan let's dance får det bli för det måste jag se;D Och sen dyker älskling upp vid tio kanske, halv elvatiden så då blir det mys med honom innan vi somnar. Jag hoppas verkligen du står över matchen med tanke på det som hände förra, men jag tvivlar på det! Tänk att det ska vara så svårt o lyssna på sina närmaste? Snacka om att vara mer än envis, puckoälskling alltså. Till och med Bengan tycker du ska stå över, aja.

Imorgon blir det som jag skrev tidigare bara att förbereda allt inför kvällen, puuhh! Jag har redan ångest, vet absolut inte vad jag ska göra med mitt hår? Det är verkligen dötrist och jag avskyr det:( Men nånting kommer jag väl på, om jag har tur kanske Sandra vill hjälpa mig annars(a) Hiihi.
Kläder är iaf klart eftersom jag fick toppen av mami igår<3 Köpte en likadan till syster i försenad julklapp (vi har ju inte setts efter jul) men jag tvekar på att hon tycker om den, antingen skriker hon "VAFAN är det där för ful färg?" Eller så blir hon tokkär i den, inget mellanläge finns på henne. Ska bli spännande o se!

Igår när jag mötte upp mami i centrum vart det självklart middag där, meny 2 från bistron är som alltid första valet för min del, snacka om att jag aldrig prövar något nytt, fy skäms på mig! När vi ätit var det systemet som gällde, 9 liter vin köpte hon tills imorgon (: HIHI. Pappa ska köpa ölen idag tydligen. Gosch nu längtar jag verkligen till imorgon!

Ska plocka lite nu så jag inte har något olämpligt framme när Aicha kommer hit, hon ska förmodligen sova med mig o älskling imorgon - myyyys:) Så då får jag räkna med 0 uppmärksamhet av älskling, Aicha är ju nr 1 som vanligt när dom ses, stackars mig! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback