Tandläkaren

Hur lyckat kan det bli, få en tid klockan åtta på morgonen? Tur att det inte är spec långt dit iaf. Jag har enligt tandläkarn väldigt fina tänder och ska "ta väl han om dom", ska använda tandtråd också. Skönt att slippa borra och sånt iaf:)

Igår när jag var på väg hem från praktiken mötte jag upp älskling i centrum. Vi gick in på Din sko och kolla lite, jag måste ha minst ett par skor! Ska köpa stövlarna idag faktiskt, om jag inte får ångest i butiken som vanligt. Dom är inte så långa och inte så hög klack så jag tycker dom är perfekta att börja använda med detsamma:) Sen till våren blir det loafers/ballerina i ljus färg som matchar jackan jag ska beställa!
Efter skobesöket blev det hem till mig o bara njutaaa! Sen gick vi in o åt semlor som mamma kom hem med från spaaks - mums! Och återigen ut till mig för att bara vara. Jag deckade halv tio tror jag? Kul sällskap! Men jag var heeelt utmattad så det var jätteskönt att bara få somna.

Nu sitter jag hemma, orkar inte åka in till praktiken senare så ringde Nisse o sa att jag är i skolan idag istället:) Ska åka ner till tiotiden och prata lite med mina kära mentorer. Sen köpa skorna innan jag åker hem igen! Ikväll blir det förmodligen vårdcentralen för min del, kolla halsen & örona:( Jag har varit svullen och haft svårt att svälja i en månad nu ungefär och öronen blir helt fuckedup av det så jag måste kolla om det är något o kanske få ett slut? Hoppas kan man ju. 

Får se om det blir hemma-liggandes resten av veckan då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback