Uppdatering,

Vad har blivit som vi tänkt oss den här helgen? Haha, shiiiit.

Badet blev inte alls salem eftersom dom säger att det är stängt när vi kommer dit, kul. Vi hade ju verkligen beslutat oss för att bada så vi gav inte upp för det, MOT SYDPOOLEN:) Riktigt länge sen man var där så det var hur roligt som helst! och eftersom vi hade babysar (Tilda&Tindra) med så fick vi vara i rehabpoolen, 35 grader:D Ruskigt skönt och himlans mys.

Men älskling o jag tröttna på det lugna efter en stund och gick till äventyrsbassängen, KALLT! Simmade runt labyrinten och sen vart det ruschbanorna WIIHII! Snacka om att man vart liten på nytt:) Massa bus, det behöver man faktiskt ibland;D När vi sen skulle tillbaka till rehabbassängen brändes det på fötterna :O Då är det varmt:)

Nu har vi precis ätit baguette och suttit o pratat lite här hemma hos älskl. Jag är superduper trött efter badandet och helgen, för lite sömn antar jag? Och imorgon blir det upp tidigt för praktik:D
Hoppas att allt funkar bra mellan oss så att jag kan trivas och stanna där hela perioden? Dvs om det inte är för jobbigt/tråkigt. Men det får vi se imorgon - spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback