Usch på sjukhus!

Min kväll vart inte alls som den var tänkt.. Tjii fick jag!

Mötte upp älskling i centrum när han slutat för dagen och åkte hem till honom, där väntade en mycket god kyckling wook med ris:) Min svärmor kan verkligen laga mat! Tackade också för de fina underkläderna,<3 Efter maten gick jag o älskling upp och kolla teve lite, innan mami ringde.

Hon hade tröttnat på mitt onda bröst och min tunga andning så hon och papi kom och hämtade upp mig hos älskling och så vart det raka vägen till närakuten, eftersom äckelvårdcentralen inte accepterar att man vill boka en tid! Hur som helst, lång jävla väntetid vart det med massa strul (varför är jag inte förvånad?) Men efter 90 minuter ungefär fick jag träffa doktorn. Hennes undersökning visade att lungorna var okej, men hon var väldigt fundersam över att jag tungandades och hade tryck över bröstet.. Och hon konstaterade också att jag har ett virus i kroppen helt klart! Blodprov och peef (om jag minns rätt) fick jag göra, jag var tydligen inge vidare på att blåsa i det där röret, haha. Sen beslutade hon att jag skulle röntgas! Hurra, ännu mera väntan! Röntgen gick iofs snabbt, kul att man på vägen tillbaka möter på en avliden person -uschvadjagavskyrsjukhus. Men sen var det den långa väntan på svaret..
Vi gav upp när klockan var fem i tio och vi spenderat hela vår kväll på närakuten, roligt! Fick ett recept av doktorn på hostdämpande och bricanyl, kulkul. Alltså ingen praktik för mig resten av denna veckan alls!
I bilen på väg hem fick jag samtalet att röntgensvaren var bra! Gud vad skönt att ha Angelica där, det känns så tryggt på något vis. Men man vart ju inte lite avis på hur brun hon var, jag vill också!

Nu ligger jag i sängen och är pigg, roligt.. Ännu roligare att man är ensam, nej! Skönt att ha en laptop iaf så man kan spendera tiden med att kolla runt på internet samtidigt som man ligger skönt i sängen:)
Imorgon blir det apoteket och handla fika, älskling ska nämligen komma hit o fika med mig innan han ska på föreläsningen, söter<33
Vid sex kommer Sarah och eftersom det inte blir någon praktik för mig denna vecka behöver hon inte vara på dagis så länge dom här dagarna, snäll jag vet! På torsdag ska vi till ikea iaf, älskling o jag ska möblera om här ute hos mig till helgen nämligen o då behöver jag en del grejer:)

Nej nu ska jag lägga ner, måste sova! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback