VIP, javisst:)

Kvällen igår vart som jag trodde; helt jävla underbart bra!!! :D

Först kom alla vid 18tiden ungefär, jag fick finfina presenter, tack så jättemkt<3 Champagne, blommor, juicy tube lip gloss & face stockholm glitter:) Jag hade inte räknat med något i och med att jag endast fyllde 19, men tack så himla mkt alla underbara<3

Efter maten gick vi ut till moa, shit vad mkt folk det kändes som vi var även fast vi bara var 9 stycken, men i min gillestuga är det en del nu när det är vinter märks det speciellt;) Men myspys och partystämning såklart! Kvällen var helt jävla perfekt från första stund och när vi sen rörde oss in mot stan vart det nästan bättre.

Det var bara gå längst fram i kön och säga att jag stog på listan, Elin+ sällskap! TACK DAJJE!! Väl inne fick jag o Markus en champagneflarra av Tvärn och dom sjöng för oss:) Lite pinsamt men ändå så roligt! Sen var det bara traska ner för trappan o hälsa från Dajje till dj:n som sa - aha du är Elin? Sen var det bara välja ett bord som han körde iväg folk ifrån som var vårt:D TACK DAJJE! Kvällen hade inte alls varit lika bra utan allt du gjorde för oss, tacktacktack<3 Så vi hade alltså ett bord precis bredvid dj båset och där kunde vi sitta hela kvällen och stå o dansa utan att någon annan fick:) YEYY! As grymt! Vi stog "uppe" på vårat egna dansgolv hela natten typ och dansade, allihop! Nej gud jag vet inte vad mer jag ska skriva kvällen var perfekt iaf:) Och vi vet ju alla vilket sällskap som ägde denna kvällen:D Tack allihopa för en oslagbar utekväll, och Dajje det är tack vare dig! Vip är oslagbart!

Vid tvåtiden rörde vi oss mot donken för det självklara fyllekäket, mums. Sen var det bara den långa hemvägen på nattbussen (usch vad jobbigt det är!) och sen hem i säng! Älskling tog två ipren o somna snabbt, jag har dock legat vaken så gott som hela natten o inte fått nån luft, min hals har tagit ledigt? Haha, den är helt förstörd:( Doktorn imorgon om det är likadant då.

Nu ska vi in o käka frukost är det tänkt, sen blir det duschning och pizza till middag:) Och sova hos älskling till sist<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback