VIPER ROOM

Jag kan bara säga som så att alla som snackar skit om stället borde lägga ner direkt! Kvällen var gryyyymt roligt och det var typ den bästa musiken som spelades? YEEAAHHH! Stället var supernice för övrigt också, kanske lite trångt med tanke på hur mkt folk, men det är det nästan överallt annars också så - lägg ner skitsnacket va:) Viper Room är grymt! Och CÄÄÄMIIII my girlie, du är fanemej grymmast:D HIHI, shit vilken rolig kväll det vart och guuud vad glad jag är att det var just du och jag - du är en ängel<3

När Camilla beträder dansgolvet äre bäst att passa sig:D HAHAHAHHHHA, shiises!

Vi var hemma vid halv fyra, inte så värst sent iaf. Vi somnade typ så fort vi la oss ner, skönt. Nu imorse vaknade jag halv tio och var typ klarvaken? Men sen lyckades jag somna om ändå och vaknade inte förrän halv tolv av att älskling ringde - tack;) Camilla vaknade förmodligen av samtalet kan jag tänka mig, sorry!
Nu har hon rört sig hemåt o jag sitter här och bara njuuter av en lyckad kväll:) Mitt hår var typ en enda stor boll när jag vaknade idag så duschen var välbehövd, skulle ändå kunnat haft en halv flaska balsam till i för att få ordning på det! Bra med spray alltså - usch.

Idag blir det bara slapping, älskling kommer hit och vi ska typ hyra film? Ska tydligen bli storm ikväll också så dom sa att man ska hålla sig inne - kul! Tur att man är med älskling då:) Imorgon är det skoldag för mig (tänkt så iaf) så jag får väl försöka pallra mig ditåt och inte slarva bort den dagen också. Sen på tisdag är det praktik som vanligt.. OCH IMORGON - BARNGYMPAAAA! äntligen:D

Mer om igår; vid halv två ungefär kom Camilla, Micke & Tilda till älskling. Jag skulle ju vara barnvakt:) Dom åkte rätt snabbt igen och tog då älskling med sig. Jag gjorde ordning en panpizza och tog fram en banan till Tildisen, men hon fick självklart pizza också;) När hon ätit upp nästan hela bananen och jag plockat undan alltihop kände jag den otroligt mysiga (inte) lukten - hon hade bajsat! Så det var bara till att byta blöjan på henne. När det var klart klädde vi på oss och plockade undan leksakerna hon lekt med och promenera till bussen! Tilda var supersöt i tröjan jag köpt i bulgarien åt henne:) Den passa utmärkt! Tillbaka till buss, hur ofta händer det att det är en "trappbuss" när jag åker? Men självklart var det ju det nu när jag hade barnvagn - kul! Men jag klarade mig upp med den utan svårigheter som tur var. När vi kom till centrum sen så mötte Marie upp oss där så promenera vi till ishuset. Tilda hejade på som vanligt och fick se när morbror gjorde 3 mål:) Yeyy.

När det var typ fem minuter kvar av matchen kom mamma o pappa också så jag fick åka bil hem, skönt. Mötte Cääämi på willys och åkte sen direkt upp till mig. Jag skulle fixa mig eftersom jag inte gjort något alls innan så nästan precis när jag var helt klar ringde bror min ut och sa att maten var klar, tacos! Och ja, Tobbe & Somayeh var på besök så C fick äta med hela familjen;)
När vi ätit klart gick vi ut till mig igen - förkrök! För att komma igång blev det fia med hutt och lite kareoke, myspys! Vi rörde oss mot bussen vid nio för att åka in till stan, var framme vid viper room typ kvart över tio och då var det redan mkt folk där:) En helkul kväll vart det som jag sent kommer glömma, tack Cämi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback