Barnvakt

Om lite mindre än två timmar kommer Tildisen hit:) Då ska Camilla & min älskling åka och kolla på present till Micke som fyller år på tisdag men har kalas imorgon. Hihi. Jag stannar mycket hellre hemma med sötungen så vi kan ha myspys. Förhoppningsvis blir Tilda här tills C&M har bakat, tills 5-6tiden. Wie.  

På tal om Tilda, hon säger Andreas nu, så jävla söt! Typ ndeas, sen säger hon miimmii till mera:) Nu går det snabbt. Hon säger även Klam och glaa. Ja kram och glass alltså! SÅ SÖT! Jag kan inte beskriva riktigt hur hon säger mitt namn men det låter riktigt sött:D Hihi.

Jag har inte gjort något med rummet idag, bad. Men jag kan inte måla förrän mamma kommer tillbaka från landet eftersom jag aldrig gjort det förut och det ska slipas (spacklet) och sen kollas innan vi kan måla. Så ja, jag sitter bara här som ett fån. Händig som jag är, HAA.

Strax ska jag kila in och ta en minipizza, yummie.

image87

Världens sötaste unge ger pussen till mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback