Björn Rosenström och annat..

Igår kom vi hem igen, efter fyra mycket roliga dagar i Sundsvall:) Det som inte var så roligt var väl vädret, vi bodde ju precis vid öppna havet så det blåste något otroligt hela tiden så jag frös typ jämt.. Men ändå var läget det finaste man kan tänka sig. Det kändes typ som saltkråkan, hihi. Skit mysigt! Gatufesten då, den var as bra! Vi var inne över dagen både torsdag & fredag och spelade, kollade tivolit och lite annat. Och i lördags var det dags för Rosenström så då var vi där en heldag! Han var lika grym som alltid, såklart. ÅHHH riktigt bra var det. Vi köpte såklart varsin Björne tröja, hihi. Gggrr på honom alltså! (Bilder kommer) Självklart så spelade vi också, jag spelade iofs bara en gång på chokladhjulet, la i 10 kr och vann första vinst:D MOAHAHA, I'm the best! 2 kg choklad till mig alltså! MUMS! Älskling & Odljung spelade hela tiden överallt och kom hem med boxningshandskar, ölhattar, slipsar och jag vet inte vad.. Sen vart det en del dricka också såklart, det kändes. Men det hör ju till en "festival" och där vi bodde fanns inte mycket annat att hitta på. Haha. Kul var det minst sagt och nästa år blir det av igen (hoppas) med fler folk och 3dagars istället för en bara! Hoppas på Björne då med såklart. Ohyes! När vi kom hem igår så bytte vi bil med papi direkt och jag visade min choklad och allt sånt.. Sen packade jag bara om så åkte vi hem till älskling direkt. När Marie & Hasse kom hem halv nio så åt vi middag tillsammans. Innan vi gick o la oss spela vi lite kort, har blivit lite kortgalen sen resan. Haha.

Imorse
vakna jag av att Tilda klamsa ner på oss i sängen, gullunge! Hon o Camilla var här så jag gick upp direkt och gav presenten till lillsnorpan, en adidas overall (byxa & tröja) ! C vart jätteglad och tyckte verkligen om den, sen ska älskling fixa så det blir tryck också:) Sen hoppade jag in i duschen medans älskling låg o drog i sängen. Idag åker vi kanske ut till husvagnen igen. Älskling har ju semester den här veckan:) Vi får hoppas på bättre väder så vi kan sola & bada där ute också. Och sen åker vi till landet också en natt elr två, mami & papi har målat om stugan nu så det ska bli kul att se resultatet! Och sen är Tim med där ute nu så han vill att vi ska komma ut också, elr älskling iaf för det är ju han som är cool, haha.

Just nu sitter jag ensam hos älskling, han skulle till sin mormor & morfar och måla lister så jag stannade här. Har precis beställt en mobil:) Ja för min nokia jag köpte för typ fyra månader sen gick sönder direkt och nu är den helt konstig man hör typ aldrig någonting så den ska lämnas in så fort jag får den nya! Sen får jag försöka sälja den elr något. Men en Samsung U600 blev det:) Snacka om frihet att inte vara student längre, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet, lönen kommer ju snart! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback