BVC

Nu är rummet iaf halvt i ordning, känns underbart! Det är verkligen såååå fint! Andra halvan är kaos eftersom jag inte har fått byrån ännu kan jag inte lägga ner grejerna och sen har vi inte satt upp hyllan i hallen så kan inte fixa med det heller. Men sånt man får räkna med, haha. Köket är iaf på G, mamma har spacklat men måste nog göra det igen. Så väggen med hålet blir nog klar före! Jag o älskling köpte färg igår så det är bara köra igång.

På torsdag morgon åker vi till Skåne så tyckte det skulle vara på sin tid att få umgås med Tess & Lippa lite granna innan, long time ago. Så nu ska jag följa med till BVC och sen ska vi äta något tillsammans:) Lite tid är bättre än ingenting.

Igårkväll åkte jag med älskling hem igen och sov där. Vi gjorde inte mycket utan gick typ o la oss direkt. Skönt var det iaf! Även om jag sover mycket mer än honom är jag så himla seg, jag fryser hela tiden också :/

Nu ska jag kila in och ta en smörgås och se om vi ska åka till bauhaus och handla det älskling behöver för o bli klar, ja med rummet och hallen då. Så är det bara köket kvar när vi kommer hem från Skåne isf:) Då kommer även köket också. Spännande!

BTW, Igår kom min mobil, äntligen! Den är så fin. Hihi. Jag är jättenöjd:)


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för en sällskapet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback