GBG Bokat

Åh, nu är Göteborgsresan bokad:) Det känns jättebra med tanke på att det är dags snart och vi ändå är 10 personer som åker. Hotell Kärralund, 2st 5 bäddsrum. Skit bra!

Älskling kom och hämtade mig igår så åkte vi hem till honom igen, pratade lite med svärmor som jag inte träffat på mer än en vecka faktiskt. Sen när Mackan ringde så åkte vi hem till Emmi. Hon var lite sjuk hon, stackarn. Men så går det när man festar en vecka i utlandet, haha. Minns förra året;D Iaf vi kollade boende för GBG men det blev bokat för bara några minuter sen istället eftersom det var stängt igår. Sen åkte vi hemåt igen. 

Idag har jag namnsdag, hihi. Älskling väckte mig imorse och sen skicka han sms vid niotiden. Strax efter det fick jag sms av Werre (hans morbror) som skrev grattis -> gulligt:) Sen ringde jag mamma o skällde på henne för hon glömt bort mig, elaking! Hon fick nog lite dåligt samvete, hahh. Sen så bestämde vi iaf att de ringer när dem åker hemifrån så plockar de upp mig här så ska vi åka till Ikea! ÄNTLIGEN.

Puuhh, kom nyss o tänka på att jag börjar jobba på måndag. Då är min semester för detta år slut. Tragiskt! Men jag måste be om ledigt för fredagen när vi åker till Göteborg så då blir det ju lite mer ledigt ändå, hihi. Så fr o m måndag är jag dagisfröken, till och med December. Härligt!

Nej nu ska jag göra mig i ordning inför Ikea, melove. Ikväll kommer mitt kök:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback