Get ready

Det spricker upp, så härligt! Men det blir ändå svarta jeans och till dem en rosa topp/tunika :) Lika bra med tanke på hur frusen jag är och vi förmodligen lär sitta ute nu och njuta av den sol vi får här i Sverige. Det blir middag i tumba, TBs I think. Med lite alkohol till, yumm!

Nu innan jag börjar med mitt hår ska jag fixa älsklings packning, han kom nyss med en tom liten resväska och två kassar med kläder, haha, sötare finns inte. Och i byggkläderna fortfarande är han ju också, han måste lixom pilla lite här o var nu såfort han är hos mig. Jag ska lägga in bilder så fort allt är på plats och klart så ska ni få se resultatet av det han gjort:)

Ikväll när vi kommer hem från middagen ska jag göra baguetter som vi ska ha med oss i bilen imorgon, med ost, skinka, gurka o tomat på! Mums. Sen har vi köpt lite mer och läsk också. Färdkost är great!

Btw, har världens grymmaste syssling. Han är riktigt bra på att sjunga! Han sjöng på min student och även på älsklings, bara en låt så. Men nu fick jag ett flertal låtar från hans band (hade ingen aning om det!) som han har, otroligt bra! Ska försöka klura ut hur jag kan länka en sen. GRYM är han. Gotländska sysslingen Min.

Jag älskar att skryta om folk i mitt liv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback