Hemma bäst.

Det blev två nätter i husvagnen, mysigt. Första natten fick jag äran att sova bredvid världens sötaste Tilda:) Och andra natten sov även älskling med oss i sängen så ingen sov på golvet. Det gick faktiskt utan problem! Jag älskar verkligen husvagn och jag kommer säkerligen skaffa mig en när jag blir äldre. Och Farstanäs camping är G R E A T ! Igår träffade jag även på Jannika där så vi stog o pratade en stund, det var lixom inte igår.. Hon har sin husvagn väldigt nära. Eller C&M har sin husvagn väldigt nära hennes, haha.

Igår när vi kom hem till mig så tog vi en dusch direkt, så himla skönt! Och ja, papi har äntligen lagat den:) Efter duschen åkte vi ner till gulan och hyrde en film. I See You.com blev det. Den var typ American Pie lik men lite wierd. Jag råkade dock somna till några ggr men iaf. Till den åt vi massa choklad och drack cola (: Nu har jag bara 12 chokladkakor kvar :O HAHA.

Idag då. Älskling har åkt till sin mormor o morfar för att arbeta där, igen. När han är klar kommer han och hämtar mig så ska vi spendera resterande av dag/kväll/natt hos honom. Ingen aning om vad vi ska göra men så blir det iaf. Imorgon ska jag o mami åka till stan:) Jag har en hel del jag behöver så det känns bra! Sen blir det myskväll hos mig och på lördag p a r t y  :D Sen jobbar älskling nästa vecka igen..

Åh jag blir så trött.. Verkar som att jag kommer att få vänta på min telefon tills nästa vecka?! Är det så så kommer jag nog inte att beställa igen. De säger 1-4 arbetsdagar och nu har det gått 3 och den är inte påväg :S Skit!

Får trösta mig i stan imorgon, en hel del jag behöver (och vill ha); skor till bröllopet, ballerinas, gympaskor, tunnika, shorts, väska, tofflor och ja? Sen till älskling en ljusgul slips till bröllopet (min klänning är ljusgul) och kallifjonger.

Nej nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback